سایت چکاپ جایگزین مناسبی برای وب‌سایت‌های تحلیلگر خارجی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۵
سایت چکاپ

سایت چکاپ به عنوان یک سامانه تحلیل‌گر، هر وب‌سایتی را از نظر بهینه‌سازی موتور‌های جستجو (SEO) بررسی و آنالیز می‌کند، در راستای حل مشکلات موجود، راهکار‌های اثربخش پیشنهاد می‌دهد و با ارائه گزارش کامل مشکلات سئو به زبان فارسی، صاحبان وب‌سایت‌های ایرانی را راهنمایی می‌کند. بدین ترتیب، دغدغه مشکلات پرداخت به وب‌سایت‌های تحلیگر خارجی را از بین می‌برد زیرا در ایران، سامانه چکاپ وب‌سایت، در سطح پیشرفته وجود ندارد و برای استفاده از نمونه‌های مشابه خارجی نیاز به پرداخت از طریق کارت‌های اعتباری است که این کار را دشوار می‌کند.

 

باید گفت؛ صاحبان وب‌سایت‌ها، برنامه‌نویسان، بهینه‌سازان موتورهای جستجو و هر شخصی، می‌تواند به آدرس sitecheckup.ir مراجعه کند و هر وب‌سایتی را که مد نظرش است، برای آنالیز در نوار جستجوی سایت چکاپ وارد کند تا فهرستی از دستورالعمل‌های لازم برای بهینه‌سازی وب‌سایت مورد نظر، در اختیارش قرار بگیرد.


 

درحال حاضر سایت چکاپ بیش از ۶۰ فاکتور گوناگون در ۶ گروه سئو، موبایل، کاربری، فناوری، شبکه‌های اجتماعی و بازدید بررسی می‌کند بنابراین می‌تواند جایگزین مناسبی برای وب‌سایت‌های تحلیلگر خارجی بشمار بیاید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *