در اسکیلما برای کسب درآمد کشف شوید و کشف کنید  

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۵
مهارت

اسکیلما اولین شبکه اجتماعی ایرانی در زمینه اشتراک مهارت است که شما می توانید به کمک آن  از مهارت‌هایی که دارید کسب درآمد کنید.

با پیوستن به شبکه اجتماعی مهارت‌های ایرانی سطح مهارت خود را ارزیابی کنید، توسعه و آموزش دهید یا حتی در راستای علایقتان آموزش ببینید.

همچنین شما می‌توانید در زمینه تجارب و مهارت‌هایتان هزاران مطلب ناگفته در شبکه اسکیلما منتشر کنید و کسانی را بیابید که قدر مهارت شما را می دانند، بدین‌ترتیب با آن‌‌ها ارتباط برقرار کنید.


اگر نتیجه هنر و مهارت شما به سطحی از ارائه  یک خروجی تحت عنوان محصولات، خدمات یا تولیدات رسیده است. اسکیلما برای شما امکانی فراهم می‌کند که  فروشگاه شخصی مجازی و حرفه‌ای خود را دایر کنید و در معرفی این فروشگاه به مشتریان، شما را همیاری می‌نماید.‌

نکته بسیار جالب این شبکه این است که در آن، صفحه‌های مربوط به مهارت‌های شما توسط موتورهای جستجویی مانند گوگل، ایندکس شده و طیف بسیاری از کاربران دنیای مجازی از طریق این موتورهای جستجو با مهارت‌های شما آشنا می‌شوند.

توسعه‌دهندگان اسکیلما این شبکه را بر روی پلت‌ فرم شبکه اجتماعی پیاده سازی کرده‌اند تا از این طریق هم محیط کاربری جذابی را برای کاربرانشان ایجاد کنند و هم دست کاربران خود را در بازاریابی و معرفی خود به سایرین از طریق تولید محتوی جذاب، شناسایی مشتریان و جامعه هدف خود ، شکل دهی ارتباطات گسترده حرفه ای و … باز بگذارند.

پیشنهاد می شود برای اطلاعات بیشتر، عضویت و دسترسی به بانک اطلاعاتی از مهارت‌های ارزش‌گذاری شده در این شبکه به skillema.ir مراجعه نمایید.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. من ثبت نام کردم، خیلی خوب کار شده امکانات خوبی و رابط کاربری جذابی داره بنظرم آینده داره. برخلاف خیلی از سایت های فارسی که دقیقاً از نسخه خارجی کپی می کنند این سایت می تونه عملکردی مثل لینکدین داشته باشه ولی کپی نیست.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *