چهارمین شماره هفته نامه شنبه منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
شنبه مگ

در این شماره  هفته نامه شنبه مصاحبه چالشی با رامتین منزهیان مدیرعامل بامیلو صورت گرفته که برخلاف تصور همگانی او رابطه بامیلو و دیگر برندها مثل زود فود،اسنپ. پین تاپین و… کلا مجموعه «روماک» را با شرکت راکت اینترنت رد می کند! همچنین منزهیان از جمعه سیاه دفاع می کند و به پرسش های شنبه در مورد حاشیه های بامیلو در ایران پاسخ می دهد.

مطالب متنوع دیگری در این شماره هست که می توان اشاره کرد به گفتگو با بچه های استارتاپی «چی بپوشیم» و همچنین بچه های استارتاپ کمان آکادمی .

شنبه گزارش کاملی از  هشتمین جشنواره وب منتشر کرده است . گزارش کامل پنل ها و گزارش تصویری و گفتگو با برخی برگزیدگان جشنواره را می توانید در ۴ صفحه نشریه بخوانید.


در صفحه بازار گزارش خوبی از پرفروشترین اپ ایرانی که رکورد اپ استور را شکسته و گزارشی از پرفروش ترین اپلکیشن ها  به چشم می خورد.

در صفحه اکو سیستم گزارش بهترین خرید فیس بوک و گزارشی  هایی در مورد دارایی های فیس بوک بخوانید و اینکه توییتر چگونه دنیا را متحول کرد و اینکه چرا امریکا از وورد هواوی به بازار های این کشور نگران است.

در صفحه تیم ورک مطلب جالبی در مورد این موضوع نوشته شده که چطور غیبت پزشکی کارمندان تان را مدیریت کنید یا اگر کارمنداتان زیاد اشتباه می کند؛ چه کنید.

و گزارش جذابی از اینکه چگونه استارباکس و ایس بک تبدیل به برند های بزرگی شدند.

و دیگر اینکه DDB چگونه کالاهای نفروش را بفروش می کند و گزارشهایی از روش تبلیغات سامسونگ و شیوه استفاده مارکت وایرد از مطبوعات برای تبلیغات و… مطالب متنوع دیگر را در شنبه این هفته که از روز شنبه ۱۵ اسفند در پیشخان کیوسک های مطبوعاتی قرار گرفته است، را می توانید بخوانید یا در شنبه مگ آن را انلاین ورق بزنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *