خرید آنلاین بلیط هواپیما فقط با سه کلیک در پروازیاب

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۴

از طریق سامانه پروازیاب، در هر کجا و هر زمان به آخرین پرواز های کشور فقط با چند کلیک دسترسی پیدا کنید. کافیست به آدرس parvazyab.com مراجعه کنید.

پروازیاب را می‌توانید بر روی تلفن همراه خود نیز داشته‌باشید، در این نرم افزار می‌توانید پروازها را جستجو کنید، بلیط خود را آنلاین رزرو کنید و یا فرآیند خرید بلیط تان را کاملا توسط این برنامه انجام دهید و دیگر نیازی به مراجعه به سایت‌ها و یا آژانس‌های هواپیمایی مختلف نیستید. نمایش لحظه‌ای قیمت بلیط هواپیما، دسته‌بندی براساس نوع هواپیما و آژانس‌های هواپیمایی، پیگیری بلیط‌‌های ثبت‌شده، دریافت بلیط توسط تلفن همراه همزمان با ثبت و پرداخت آنلاین از دیگر مزیت‌های پروازیاب است.

پروازیاب پروازهای سیستمی و چارتری بیش از ۱۴ ایر لاین برتر کشور را برای شما جستجو می‌کند و ارزان‌ترین بلیط چارتر هواپیمای موجود، در مسیر مورد نظرتان را ارائه ‌می‌دهد.


همچنین از دیگر امکانات جدید سامانه پروازیاب، بر روی پلتفرم‌های جدیدش؛ می‌توان به راه‌اندازی نسخه جدید سایت پرواز یاب با امکان دریافت بلیط لحظه‌ای، راه‌اندازی نسخه جدید اپ اندروید پروازیاب و ارائه امکانات کامل بر روی این اپ، آماده‌سازی اپ IOS پروازیاب و قرارگیری این اپ بر روی اپ استور اشاره کرد.

کلام آخر اینکه نماد اعتماد الکترونیک سایت پروازیاب انیت خرید شما را نیز تضمین می کند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *