موضوع نماد اعتماد الکترونیکی در چهارمین کنفرانس وب و موبایل ایران

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۴

در چهارمین کنفرانس وب و موبایل ایران، مهندس گرکانی‌نژاد در پی سخنرانی خود، در راستای توسعه تجارت الکترونیکی و ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی این‌طور بیان کرد:

در ایران، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، مسئولیت ایجاد زیر‌ساخت‌های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. و موضوعات شناسایی مالک کسب و کار و امکان مراجعه در صورت بروز اشکال را دنبال می‌کند.

وی در ادامه گفت؛ اعطای نماد اعتماد الکترونیکی رایگان است و  فرآیند اعطای نماد، تسریع اپیدا کرده است.


گرکانی‌نژاد خاطرنشان کرد کسب و کار‌های اینترنتی پس از راه‌اندازی کامل می بایست، در آدرس reg.enamad.ir درخواست نماد اعتماد الکترونیکی را ارائه نمایند و این یک مهاجرت، از سامانه قدیم به سامانه جدید است و همچنین از آماری تحت عنوان ۷۰۷۷ نماد اعتماد الکترونیکی صادره در استان تهران خبر داد.

هچنین در این کنفرانس، نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد از نظارت و تاییدیه خود بر روی کسب و کار‌های اینترنتی خبر داد و در پاسخ به اعتراضات و نقد‌های فنی‌ای که در راستای تعدد لگو‌های تاییدیه از سوی سازمان‌های ذیرربط اتفاق می افتد، گفت؛ ما در همکاری و هماهنگی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی هستیم و الزامی برای ثبت لگو مجزا نداریم.

مژگان کاشانی نماینده مرکز توسعه تجارت الکترونیکی عنوان کرد در راستای مشکلات تکنیکال در زمینه سئو که ثبت نماد ایجاد می‌کند و یا هر موضوعی، منتظر راه حل‌ها و نظر‌های فنی شما هستیم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *