وبورس یک مشاور آنلاین در بازار بورس و سهام

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

وبورس در زمینه شناخت و پیش بینی نوسانات بازار سرمایه، فعالیت می‌کند. کارشناسان و تحلیلگران سایت وبورس با شناخت نوسانات قیمت در بازار سهام، محتوای خبری و تحلیلی_کاربردی، تولید و ارائه می‌کنند و کاربران را در سرمایه‌گذاری آگاهانه در بازار بورس و سهام هدایت می‌کنند.

آن‌چه که وب‌سایت تحلیلی-خبری وبورس را از دیگران متمایز می‌کند؛ تولید محتوای کاربردی و به روز، از شرکت‌ها و صنایع مختلف بورسی است که کاربران را به روشنی از تغییرات قیمتی سهام شرکت‌ها آگاه می‌سازد.

وبورس با بخش‌هایی شامل اخبار، تحلیل بازار، داشبورد بازار، تحلیل سهام، شایعات بازار و آموزش بورس پاسخ به نیازهای تحلیلی و خبری کاربران را پوشش می‌دهد.


در بخش اخبار سایت وبورس دو ویژگی اصلی قرار دارد. نخست، جمع آوری و ارائه اخبار مهمی است که بر روی قیمت سهام تاثیرگذارند و سایر اخبار غیرموثر فیلتر می‌شوند. دوم آن‌که، اخبار و مصاحبه‌های این بخش براساس ابهامات تحلیلی و به صورت هدفمند تولید می‌شوند.

در  توضیخ دیگر بخش های این سایت باید گفت؛ بخش شایعات بازار یکی از بخش‌های خلاق وبورس، است که در آن  اطلاعات غیررسمی نشر شده را جمع‌آوری و فیلتر می‌کند و یا در صورت لزوم تاثیر آن‌ها بر سودآوری شرکت‌ها را تحلیل می‌کند.

پیشنهاد می‌شود، برای آگاهی هر چه بهتر، از عملکرد مابقی بخش‌ها مانند؛ داشبورد بازار، تحلیل سهام، و آموزش بورس به آدرس vbourse.ir مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *