سیستم فروش کالاهای مجازی در سایت ایسام راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

سایت ایسام فضایی برای خرید و فروش انواع کالا‌ی مختلف است و همچنین این امکان را ایجاد کرده تا بدون صرف هیچ هزینه ای، سریع و آسان فروشگاه اینترنتی خود را در آن، راه اندازی کنید و به صورت آنلاین محصولات خود را به روش‌های مختلف بفروش برسانید. هدف ایسام همگانی کردن تجارت الکترونیک در کشور می‌باشد و حال در این راستا  امکان جدبد خود را در زمینه کالاهای مجازی معرفی می‌کند.

از این پس به سادگی می توانید کالاهای مجازی خود را در سایت esam.ir به فروش برسانید. این کالاها می‌توانند کتاب دیجیتالی، فایل صوتی، اکانت بازی، گیفت کارت، کارت شارژ و … باشند. مزیت این روش این است که خریداران در لحظه واریز وجه، بلافاصله فایل یا اطلاعات خریداری شده را دریافت خواهند‌کرد. در ایسام می‌توانید با فروش کالاهای مجازی درآمد نامحدود کسب کنید و با استفاده از خدمات پشتیبانی سایت ایسام، با خیالی آسوده به تجارت بپردازید.

 


یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. تا مدتی قبل پورسانت سایت ۷ درصد مبلغ کالا بود که به نظر هم گزاف می اومد / چون سایتهای مشابه با حدود ۴ درصد کار میکردن/ اما در کمال ناباوری از خرداد ۹۵ سایت ایسا تعرفه پورسانت را به ۱۵ درصد افزایش داده چرا؟

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *