آغاز آموزش مدیریتی حوزه دیجیتال برای اولین بار در کشور، با مشارکت موسسه آموزش عالی آزاد بهار و ای‌نتورک

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

آکادمی دیجیتال بهار به عنوان برترین برند آموزش در حوزه مدیریت MBA شناخته شده و گفتنی است، از سال ۱۳۹۱ موسسه آموزش عالی آزاد بهار طی مصوبه‌ای، زیرمجموعه‌ای از دانشـگاه جامـع علمی کاربردی به شمار می‌آید.

حال این آکادمی، در راستای افزایش روزافزون تحولات عرصه دیجیتال در کسب‌وکارها، برای اولین بار در کشور با مشارکت ای نتورک یکی از بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین آژانس‌های بازاریابی دیجیتال در ایران، اقدام به برگزاری دوره تخصصی mini MBA گرایش Digital Marketing نموده است. برنامه درسی این دوره، با موردکاوی از نمونه‌های مشابه Business Schoolهای مطرح دنیا و نیازمندی‌های بازار ایران تدوین شده است.

مخاطبان این دوره، صاحبان شرکت‌های نوپا (استارتاپ‌ها)، مدیران و متخصصان بازاریابی، فارغ‌التحصیلان دوره‌های مدیریتی و علاقمندان به مباحث دیجیتال مارکتینگ هستند. این آکادمی افتخار همکاری آموزشی با برخی از مجموعه‌های برتر دیجیتال در ایران را دارد تا بتواند بهترین خدمات را به متقاضیان آموزش‌های دیجیتال، ارائه نماید.


از ویژگی‌های این دوره می‌توان به ارائه گواهینامه mini-MBA گرایش بازاریابی دیجیتال مورد تأیید وزارت علوم، امکان شبکه‌سازی دانشجویان با اساتید دوره برای کسب فرصت‌های بالقوه و امکان کارآموزی دانشجویان در برترین شرکت‌های دیجیتال کشور اشاره نمود.

بدین ترتیب، می‌توانید برای مشاهده اطلاعات بیشتر، نظیر لیست اساتید محترم، ویژگی‌های دوره، نوع مدرک پایانی، شرایط و زمان حضور در این دوره، به آدرس bahardigital.ir مراجعه کنید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *