اخبار ارسالی/ تجربه ای جدید در روابط عمومی آنلاین با پلتفرم اخبار رسمی

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴
«اخبار رسمی» اولین پلتفرم توزیع خبر در جدیدترین بروزرسانی خود تجربه ای جدید در روابط عمومی آنلاین برای مشترکین خود ایجاد کرد.این پلتفرم یک نرم‌افزار تولید و توزیع خبر و محتوای آنلاین است که برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب‌وکارهای ایرانی، اعم از بخش خصوصی و دولتی به تولید و توزیع محتوا می‌پردازد.

«اخبار رسمی» اولین پلتفرم توزیع خبر در جدیدترین بروزرسانی خود تجربه ای جدید در روابط عمومی آنلاین برای مشترکین خود ایجاد کرد.این پلتفرم یک نرم‌افزار تولید و توزیع خبر و محتوای آنلاین است که برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب‌وکارهای ایرانی، اعم از بخش خصوصی و دولتی به تولید و توزیع محتوا می‌پردازد.

با استفاده از خبر رسمی، روابط عمومی کسب‌وکارها ابزار قدرتمندی در دست خواهند داشت تا بتوانند فرآیندهای روابط عمومی، برندینگ و بازاریابی خود را به‌صورت کارآمدتر مدیریت کنند.

اخبار رسمی در جدیدترین بروزرسانی خود گامی نو در روابط عمومی آنلاین برداشت تا مشترکین آن تجربه ای جدید در روابط عمومی داشته باشند.


امکانات جدید پلتفرم اخبار رسمی:

 

داشبورد یا دفتر روابط عمومی

در این بخش از سیستم شرکت‌ها به ثبت‌نام و پس از آن به بررسی فعالیت خود می‌پردازند.

سفارش نگارش خبر

در صورتی‌که شرکت‌ها و سازمان‌ها با مهارت خبرنویسی آشنایی نداشته باشند می‌توانند درخواست خود را به این پلتفرم داده تا خبر مورد نظر آنها بر اساس استانداردهای بین‌المللی نوشته شود. بدیهی است که خبر نهایی نوشته‌شده پس از تایید از سوی شرکت بر روی سایت اخبار رسمی قرار خواهد گرفت.

امکان انتشار رایگان محتوا بر روی سایت

در این بخش هر شرکتی صفحه جداگانه خود را دارد و می‌تواند به طور رایگان اخبار شرکتی خود را در اخبار رسمی منتشر کند.

توزیع هدفمند بر اساس حوزه جغرافیایی

با استفاده از این پلتفرم که البته در حوزه روابط عمومی آنلاین نیز فعالیت می‌کند، شرکت‌ها می‌توانند در صورت تمایل مطالب خود را در مطبوعات محلی نیز انعکاس داده و با این رسانه‌ها لینک شوند.

توزیع هدفمند بر اساس حوزه خبری

در این بخش از سیستم، رسانه‌های خاص مرتبط با محتوای خبر از سوی شرکت‌ها و به این ترتیب رسانه‌های هدف انتخاب می‌شوند. این بخش، ارسال مستقیم خبر به سرویس‌های موردنظر در خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها است.

مشاهده لیست رسانه‌های هدف

منظور رسانه‌هایی است که در اخبار رسمی ثبت‌نام کرده‌اند تا دریافت‌کننده محتوا بر اساس حوزه‌های خبری و جغرافیایی‌ خود باشند.

ویرایش پیشرفته محتوا

محتوای ارسال‌شده از سوی شرکت‌ها به صورت پیشرفته ویرایش و کلمات کلیدی آن برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی خواهد شد.

امکان مدیریت چندکاربره حساب یک شرکت

در این بخش از سیستم، فعالیت‌های خبری و روابط عمومی به صورت تیمی در شرکت انجام می‌گیرد. به این ترتیب در یک شرکت کار نوشتن خبر با یک فرد و آپلود عکس توسط فردی دیگر انجام می‌شود.

مدیریت روابط عمومی و محتوای چند شرکت از داخل یک حساب

با ساخت حساب در اخبار رسمی می‌توان امور روابط عمومی چندین شرکت را به صورت همزمان انجام داد.

توزیع بین المللی خبر

با ارسال اخبار شرکت‌ها به بیش از ۷۰۰ هزار رسانه جهانی نوعی اعتبار برای شرکت‌ها به دست خواهد آمد.

پروفایل جدید شرکت‌ها

این بخش، دسترسی کاربران را به پنل اخبار رسمی در حین انجام کار با این پنل آسان‌تر خواهد کرد.

نمایش تمامی اخبار در گوگل نیوز

با استفاده از این امکان پلتفرم اخبار رسمی، تمامی خبرهای منتشرشده بر روی وبسایت خبری اخبار رسمی، در گوگل نیوز ایندکس شده و در بخش ویژه خبری آن قابل مشاهده است.

رونمایی از اتاق خبر ویژه خبرنگاران

خبرنگاران می‌توانند اخبار مورد علاقه خود را در این بخش از پلتفرم مشاهده و اخبار منتشرشده از سوی شرکت‌ها را از طریق ابزار انتخابی خود دریافت کنند.

سفارشی‌سازی دریافت محتوا توسط خبرنگاران

این بخش امکان ویرایش تنظیمات اتاق خبر، حوزه‌های جغرافیایی و خبری را به کاربران می‌دهد.

صفحه ثبت‌نام جدید

این ویژگی امکان دسترسی راحت‌تر به پنل مورد نظر شرکت‌ها یا رسانه‌ها را فراهم می‌کند.

رفع اشکالات و باگ‌های کار با سیستم

تمامی اشکالاتی که در سیستم قبلی پلتفرم اخبار رسمی وجود داشت، برداشته شده و این پلتفرم در تلاش است تا با کمترین مشکل، محتواها را به مخاطبان خود ارائه دهد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *