امروز شاهد فروپاشی شرکت تهاجهمی “راکت اینترنت” هستیم!

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۴
شاید با خواندن این عنوان کمی متعجب شده باشید اما باید بدانید که این، قسمتی از سخنان مدیر عامل سرآوا - سعید رحمانی - است. مدیران آواتک و سرآوا با ارسال متنی به رسانه‌ها مدعی شدند که فعالیت آنها باعث جلوگیری از فرار مغزها شده است.

شاید با خواندن این عنوان کمی متعجب شده باشید اما باید بدانید که این، قسمتی از سخنان مدیر عامل سرآوا – سعید رحمانی – است. مدیران آواتک و سرآوا با ارسال متنی به رسانه‌ها مدعی شدند که فعالیت آنها باعث جلوگیری از فرار مغزها شده است.

در همین خصوص روابط عمومی آواتک گزارشی را به ایتنا ارسال کرده که در قسمتی از این گزارش محسن ملایری، موسس و مدیر عامل آواتک، تاکید کرده است که “۲۵ درصد از جوانان فعال در استارتاپ‌های چرخه دوم این شتابدهنده، قصد خروج از کشور را با هدف تحصیل در دیگر کشورها داشتند اما با ایجاد فرصتی برای کارآفرینی و خلق ارزش، ضمن ورود به “آواتک” و آگاه شدن از چگونگی حمایت این مرکز از ایده ها و تیم های کارآفرین، از تصمیم خود برای ترک کشور منصرف شدند.”

به گفته رحمانی جلوگیری از فرار مغزها، رشد کارآفرینی و شکل گرفتن تجربه خلق ارزش از دستاوردهای این جریان است. وی با تحسین پشتکار نخبگان و جوانان غیور کشور و روحیه رقابتی آنها گفت: “به واسطه همین پشتکار، تلاش و رقابت سالم است که امروز شاهد شکست و فروپاشی شرکت‌های تهاجمی خارجی چون “راکت اینترنت” و امثال آن هستیم که صرفا برای تصاحب استارتاپها فعالیت می کنند.”


برای خواندن متن کامل این گزارش نیز می توانید به وب سایت ایتنا مراجعه فرمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *