ایده های ناب بانکی در دومین رویداد این‌بانک

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴
"این‌بانک" سلسله رویدادهای یک روزه‌ایست که توسط شرکت خدمات انفورماتیک برگزار می‌گردد و طی آن اجتماعی از صاحبان ایده از دانشگاه و صنعت، حول محور نوآوری در بانکداری الکترونیک گرد هم می‌آیند.

این‌بانک” سلسله رویدادهای یک روزه‌ایست که توسط شرکت خدمات انفورماتیک برگزار می‌گردد و طی آن اجتماعی از صاحبان ایده از دانشگاه و صنعت، حول محور نوآوری در بانکداری الکترونیک گرد هم می‌آیند.

هدف از برگزاری این رویدادها، گردآوری منابع عظیم خلاقیت و ایده‌پردازی در میان دانشگاهیان و اصحاب صنعت در حوزه بانکداری الکترونیک و پیوند زدن آن با بدنه پرقدمت و مستحکم بانکداری الکترونیک در کشور عزیزمان ایران است. در این رویداد در یک فضای دوستانه و مهیج، ایده‌هایی مرتبط با خدمات، محصولات، ابزارها و سیستم‌های مرتبط با فن‌آوری‌های بانکی کشور توسط حضار مطرح خواهد شد و “این بانک” به واسطه جایگاه حاکمیتی خود چتر حمایتی بروی تمامی ایده‌ها از تمامی اقشار واجد شرایط  گسترده خواهد کرد. اگر صاحب ایده‌ای برای بانکداری الکترونیک در کشور هستید و شور و اشتیاق کافی برای پیاده‌سازی ایده خود در دنیای واقعی دارید “این بانک” جای مناسبی برای شماست. به ما بپیوندید و از تولد ایده خود لذت ببرید.

پس از برگزاری موفق اولین رویداد "این بانک " در تیرماه  92 بعنوان اولین رویداد  Innovation Weekendدر فضای بانکداری الکترونیک کشور، شرکت خدمات انفورماتیک با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران و با همکاری دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، دومین رویداد "این بانک " را با رویکرد بانکداری باز (Open Banking) برگزار می‌کند.


پس از برگزاری موفق اولین رویداد “این بانک ” در تیرماه  ۹۲ بعنوان اولین رویداد Innovation Weekend در فضای بانکداری الکترونیک کشور، شرکت خدمات انفورماتیک با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران و با همکاری دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، دومین رویداد “این بانک ” را با رویکرد بانکداری باز (Open Banking) برگزار می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این رویداد می توانید به وب سایت رسمی این رویداد، in-bank.ir مراجعه فرمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *