ارتباط امن؛ نگاهی نو به تولید ارزش افزوده

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۴
ارتباط امن در سال 1392، با بهرگیری از بیش از 20 سال تجربه مدیران مجموعه در داخل و خارج از کشور، دسترسی سریع و آسان به آخرین تکنولوژی های نوین و پشتوانه مالی مناسب فعالیت خود را در ایران آغاز کرد.

ارتباط امن در سال ۱۳۹۲، با بهرگیری از بیش از ۲۰ سال تجربه مدیران مجموعه در داخل و خارج از کشور، دسترسی سریع و آسان به آخرین تکنولوژی های نوین و پشتوانه مالی مناسب فعالیت خود را در ایران آغاز کرد.

ارتباط امن با به‌کارگیری استانداردهای جهانی و توسعه‌‌ی فناوری اطلاعات از طریق نمایندگان خود فعالیت و حضور خود را در بازار ایران پرنگتر کرده و به عنوان مجموعه متمرکز بر ارائه و توزیع راهکار های فناوری اطلاعات و امنیت شناخته شده است. ارتباط امن توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه‌ خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است.

ارتباط امن در این حوزه ها فعالیت می کند:  راهکار های فناوری اطلاعات ، رایانش ابری و محیط های مجازی / مشاوره به شرکت های ارائه دهنده راهکارهای امنیتی در راستای انتخاب محصول و راهکار مناسب / آموزش دوره های مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات / برگزاری سمینارها و کارگاههای آموزشی مرتبط با امنیت فناوری اطلاعات و مدیریت استراتژیک


برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به www.ertebateamn.com مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *