زنده باد زمان های مرده، زنده باد ناملیک

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
ناملیک پلتفرمی شنیداری است که در آن می توانید شاهد مطالب جذاب و پرطرفداری که در رسانه های نوشتاری منتشر می شوند، باشید. درست متوجه شدید، این همان راه کاری است که می توانید برای استفاده از زمان های مرده خود از آن بهره مند شوید. البته از قدیم گفته اند که "شنیدن کِی بُود مانند دیدن"، پس توصیه من این است که با مراجعه به این لینک، خودتان با طرز کار این پلتفرم نوپا اما با پتانسیلِ فراوان آشنا شوید.

قطعا تا به حال برایتان پیش آمده است که تمایل به مطالعه داشته باشید اما نه وقتی برای این کار دارید و نه موقعیتش را. کسب آگاهی از اتفاقات اخیر دور و برمان و همچنین اطلاعات عمومی برای همه امری خوشایند است اما پس حتما دلیلی دارد که نمی توانیم مطالعه کنیم و پاسخگوی این حس درونیمان باشیم. آری، زندگی ما پر است از “زمان های مرده!”

خب، در این زمانه ای که دیگر تکنولوژی می تواند حرف اول و آخر را بزند نیازی به نگرانی نیست، زیرا برای هر مسئله ای راه کاری وجود دارد و یا اینکه عده ای جمع می شوند و برای یک چالشِ موجود، راه کاری می اندیشند، دقیقاً درست همانندِ این جوانانِ “ناملیکی”.

ناملیک پلتفرمی شنیداری است که در آن می توانید شاهد مطالب جذاب و پرطرفداری که در رسانه های نوشتاری منتشر می شوند، باشید. درست متوجه شدید، این همان راه کاری است که می توانید برای استفاده از زمان های مرده خود از آن بهره مند شوید. البته از قدیم گفته اند که “شنیدن کِی بُود مانند دیدن”، پس توصیه من این است که با مراجعه به این لینک، خودتان با طرز کار این پلتفرم نوپا اما با پتانسیلِ فراوان آشنا شوید.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *