سفری به دنیای کودکی با “قصه سرا”

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
به جرات می توان گفت که همگی ما با داستان های دوران کودکی مان خاطراتِ زیبایی داریم، از "چوپان دروغگو" گرفته تا "شنگول، منگول، حبه انگور" و ... . شاید شنیدن دوباره این داستان ها حتی همین حالا نیز برایتان جذاب و شنیدنی باشد و مسلما نیز برای کودکانتان جذاب خواهد بود، اما شاید به این فکر می کنید که "چگونه این داستان ها را برای فرزندم تعریف کنم وقتی که جزئیاتِ آن را فراموش کرده ام؟"

به جرات می توان گفت که همگی ما با داستان های دوران کودکی مان خاطراتِ زیبایی داریم، از “چوپان دروغگو” گرفته تا “شنگول، منگول، حبه انگور” و … . شاید شنیدن دوباره این داستان ها حتی همین حالا نیز برایتان جذاب و شنیدنی باشد و مسلما نیز برای کودکانتان جذاب خواهد بود، اما شاید به این فکر می کنید که “چگونه این داستان ها را برای فرزندم تعریف کنم وقتی که جزئیاتِ آن را فراموش کرده ام؟”

جواب این سوال ساده است! “قصه سرا” – که کاری از گروه نرم افزاری جیران می باشد – برنامه ای است که این کار را برایتان انجام می دهد، تنها کافی است که شما برنامه متناسب با پلتفرم گوشی خود را نصب کرده و از داستان های لذت بخش و آموزنده آن استفاده نمایید، اپلیکیشن “قصه سرا” هم برای اندروید و هم برای iOS، موجود می باشد.

آری، دیگر شما نیاز نیست نگرانِ فراموشی جزئیات باشید، این برنامه همچنین می تواند همنشینِ خوبی برای کودکانتان در هنگام مسافرت ها باشد و شاید بتوان این ادعا را کرد که دیگر کتاب، “این یارِ مهربان”، با تکنولوژی تلفیق شده و با این کار، کودکانتان نیز به مطالعه بیش از پیش علاقه نشان می دهند.


این برنامه هر چند وقت یکبار به روز شده و قصه های جدیدی درون آن قرار می گیرد. پس اگر علاقه مند به داستان های دوران کودکیتان هستید و یا کودکی در منزل دارید، یادتان نرود که به وب سایت جیران حتما سر بزنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *