همایش وردپرس ایران در ۱۵ مرداد ماه برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۴

 وردپرس را بی شک می توان یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا دانست. این نرم افزار آزاد برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ پایه گذاری شد و پس از آن به مرور مراحل تکامل را پشت سر گذاشت. وردپرس هم اکنون توسط ۲۳.۳ درصد از ده میلیون سایت معتبر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و روزانه مطالب بسیاری توسط آن در اختیار کاربران قرار می گیرد.

وردپرس دارای بیش از ۳۸ هزار پلاگین است که استفاده از آن ها قابلیت شخصی سازی بسیاری را در اختیار صاحبین وبسایت ها قرار می دهد. این موضوع در کنار عواملی همچون محیط ساده و استفاده آسان، باعث شده تا وردپرس برای بسیاری از کاربران انتخاب اول باشد.

این سیستم در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد و وبسایت های متعددی برای مدیریت محتوای خود از آن بهره می جویند . بر همین اساس گروهی از فعالین وردپرس در ایران تصمیم گرفته اند تا همایشی را در ۱۵ام مرداد ماه تدارک ببینید و بدین شکل تجربیات و ایده های خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.


در این رویداد مواردی همچون بهینه سازی و توسعه بهتر وردپرس، سازگاری آن با موتورهای جستجو و بایدها و نبایدهای مربوط به آن مطرح می شود و همچنین کسب و کار های مربوط به این نرم افزار نیز مورد تحلیل قرار می گیرد.

اگر شما هم از کاربران و دوست داران این سیستم مدیریت محتوا هستید مطمئنا این همایش می‌تواند تجربیات و اطلاعات خوبی را در اختیار شما بگذارد، با مراجعه به وب سایت همایش وردپرس ایران، می توانید در جریان جزییات این رویداد قرار گیرید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *