معرفی یک استارتاپ مفید در حوزه خرید و فروش اینترنتی

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۴

بی‌شک یکی از سرگرمی‌ّهای مورد علاقه بسیاری از ما گشت و گذار در بازار و مشاهده ویترین‌های رنگارنگ و کالاهای پر زرق و برق مغازه‌هاست. این فرایند گاهی با خرید کردن همراه می‌شود و گاهی هم لزومی به خرید کالایی خاص احساس نمی‌کنیم و فقط از خود بازار لذت می‌بریم. امروزه اما پیچیدگی‌های زندگی متمدن برای کمتر کسی زمان آزاد برای گردش با خیال راحت در بازارهای بزرگ باقی گذاشته است. ممکن است بارها به خاطر کمبود وقت اقدام به خرید کالایی کرده و بعدا به نمونه مشابه بسیار ارزشمندتری برخورده و حسرت خورده باشیم. خوشبختانه امروز ابزار بسیار مفیدی به نام اینترنت در اختیار داریم که به طور اساسی در حال ایجاد تغییر و سرعت بخشیدن به همه‌ی جنبه‌های زندگی ما، از جمله خرید کردن است.

یکی از سایت‌های مفیدی که با هدف رفع این مشکل راه اندازی شده بازار اینترنتی خرید و فروش تجاره است. در تجاره مغازه داران و فروشندگان کالاها از کلیه اصناف بازار حضور دارند و محصولات خود را به صورت اینترنتی ارائه و معرفی می‌کنند. تجاره برای فروشندگان بازار به منزله یک ویترین اینترنتی است که آخرین و جذاب‌ترین کالاهای خود را در آن قرار می‌دهند. افرادی که قصد خرید دارند هم می‌توانند بدون صرف هزینه رفت و آمد و دغدغه‌ی اتلاف وقت و پیاده روی‌های طولانی، از بهترین محصولات در حال فروش و آخرین تخفیف‌های فروشندگان مختلف در بازار مطلع شده و با آگاهی کامل از وضعیت بازار اقدام به خرید نمایند.

این سایت با الگوبرداری از کسب و کارهای اینترنتی بزرگ دنیا مثل Instagram، Alibaba و Yelp و ادغام قابلیت‌های کلیدی این کسب و کارها در فضای بازار ایران با حمایت دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شده است. با این که ظاهر اولیه تجاره ممکن است کمی شما را به یاد سایت‌های ثبت آگهی بیاندازد، اما قابلیت‌های پیچیده‌تری همچون صفحه تجاره من (که در آن تنها محصولات فروشندگان و کاربرانی که آن‌ها را دنبال کرده‌اید می‌بینید)، امکان به اشتراک گذاری کالاهای مورد علاقه با دوستان و امکان جذب دنبال‌کننده برای خود با انتشار کالاهای سایرین نشان می‌دهد دست اندرکاران این سایت چشم انداز یک شبکه اجتماعی جدید در زمینه خرید و فروش را برای آن در سر می‌پرورانند. شایان ذکر است استارتاپ موفق دیگری که توسط همین تیم راه‌اندازی شده و توانسته در شش ماه به پربازدید ترین سایت بورسی کشور تبدیل شود، سهام‌یاب، نخستین شبکه اجتماعی بورس و بازار سرمایه است که با استقبال فراوانی از سمت مخاطبین خود روبرو شد.


شواهد نشان می‌دهند که شبکه اجتماعی تجاره به دنبال ایجاد یک تحول بزرگ اینترنتی در فرایند خرید به شکلی که ما با آن آشنا هستیم می‌باشد و امیدوار است تا آن را با ترکیب هیجان انگیزی از امکانات ساده و سریع در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. برای مشاهده این سایت می‌توانید به آدرس www.tejareh.com مراجعه کنید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *