چیدانه اولین مرجع طراحی دکوراسیون و معماری داخلی در ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

چیدانه اولین و پر مخاطب ترین وب سایت جامع حوزه دکوراسیون و معماری داخلی در ایران است که هر آنچه برای بهبود طراحی محیط  زندگی از شروع تا پایان به آن نیاز است را در اختیار مخاطبان و علاقه مندان می گذارد. چیدانه بستری را فراهم می نماید تا علاقه مندان به طراحی داخلی و شرکت های این حوزه در فضایی مجازی با هم به تعامل بپردازند و از این طریق ایده ها و پروژه های دکوراسیونی خود را به اجرا در آورند.

چیدانه کار اجرای دکوراسیون و طراحی را انجام نمی دهد و مخاطبان برای انجام پروژه های دکوراسیون خود باید به شرکت های موجود در اهالی فنچیدانه رجوع کنند.

رسالت چیدانه این است که با استفاده از سرویس های مختلف و متنوع بتواند نیازهای گوناگون کاربران در حوزه دکوراسیون را بر طرف نماید و متنوع ترین و کاربردی ترین روش ها را برای الهام گرفتن، به اشتراک گذاشتن و دنبال کردن ایده ها از طریق امکانات زیر در اختیار کاربران بگذارد :


  • گالری عکس: در این بخش می توانید عکس پروژه های اهالی فن و شرکت های سایت را در دسته بندی های دقیق و کاربردی مشاهده کنید و از آنها برای دکوراسیون محل زندگی و کار خود ایده بگیرند و همچنین با طراحان آنها در ارتباط باشید.
  • مطالب: در این بخش مطالب آموزشی، کابردی و جذاب وجود دارد که کابران می توانند با موضوعات مختلف دکوراسیون آشنایی بیشتری پیدا کنند. تمامی این مطالب توسط تحریره چیدانه تولید یا ترجمه می شود.
  • مشاوره دکوراسیون :  در این بخش کاربران می توانند سوالات مختلف خود در موضوع دکوراسیون و معماری داخلی  را مطرح نمایند و از متخصصان و کاربران علاقه مند برای حل آنها کمک بگیرند.
  • اهالی فن: در قسمت اهالی فن، پروفایل متخصصان و شرکت های حوزه دکوراسیون، ساختمانی و تاسیساتی وجود دارد و کاربران می توانند نمونه کارها، فعالیت ها و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند و از خدمات و محصولات آنها استفاده کنند.
  • محصولات: در این بخش محصولات گوناگون تولید کنندگان و تامین کنندگان نمایش داده می شود و مخاطبان می توانند در آنها جستجو و در مورد آنها اطلاعات کسب کنند و برای خرید آنها نیز با فروشندگان رسمی در ارتباط باشند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *