آکادمی برند ایران

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۴

پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۴ هجری شمسی جمعی از مدیران و فرهیختگان علم برند، مدیریت، بازاریابی و تبلیغات و اصحاب صنعت و کسب و کار در سالن همایش مجتمع آموزشی بن ژیوار گرد هم آمدند تا کنار هم  در مراسم گشایش آکادمی برند ایران ، فصل جدیدی را در حوزه برندسازی ایران  آغاز کنند.

1

به گفته دکتر شهریار شفیعی موسس و مدیر علمی آکادمی برندایران : باور براین است که بهترین کار دنیا، تولید است و نیکوترین تولیدها، تولید دانش و اندیشه و باز تولید آن در ذهن مخاطبان و دانش پژوهان و اندیشه ورزان.


بنا نهادن ” آکادمی برند ایران ” نیز  بر پایه همین باور بوده و البته با نگاه به کمبود دانش تخصصی نزد دست اندر کاران و افراد اجرایی در حوزه ی برندسازی و برند آفرینی در سرزمین ما ایران.

در این مراسم وی با ایراد سخنرانی در باب تغییر پارادایم های دانش و یادگیری گفتند : تجربیات گروه تخصصی برندتک به عنوان مشاور و مدرس حوزه های برندسازی و بازاریابی نشان داده در ۱۵ سال اخیر شکاف میان حوزه های نظری و عملی برندسازی و خلاء دانش و تجربه کافی جهت اجرایی سازی مدل های نظری برندینگ گسترش یافته و نیاز به فضای مناسبی برای پرورش نیروهای مستعد و متخصص مشاهده شده است. بنابراین در جهت پرداختن به این مهم ، گروه تخصصی برندتک با همکاری مجتمع آموزشی بن ژیوار،  آکادمی برند ایران را به گونه ای جدی و عملیاتی بنیاد نهاد.

وی افزود گروه تخصصی برندتک و مجتمع آموزشی بن ژیوار تجربیات و داشته های خود را در کنار هم نهادند تا درآکادمی برند ایران به منظور توانمند سازی علمی و اجرایی؛ و ایجاد پلی ماندگار میان حوزه نظر و عمل، تجمیع متناسبی از هنر، مدیریت، بازاریابی، برندسازی به انضمام شیوه های اجرایی سازی آن در بنگاه های کسب و کار در قالب یک دوره نه ماهه دروس دوره مدیریت برند را ارائه دهند. و در این راه از تجربیات اساتید و متخصصان این حوزه یاری می جویند.

سرکار خانم دهری مدیر موسسه بن ژیوار نیز در سخنرانی خود به این نکته اشاره نمودند که مدرک برند برای اولین بار توسط این آکادمی در سازمان فنی حرفه ای تدوین شده است.

در این مراسم جناب آقای مهندس حمیدرضا خانپور مدیر کل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان حامی علمی و معنوی آکادمی برند ایران حضور داشتند. و با ایراد سخنرانی از این طرح ملی حمایت کردند.

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت برندتک brandztech.com مراجعه فرمایند.

 

2

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *