فعالان بازاریابی اینترنتی ایران، تجربیات کاربردی خود را آموزش می دهند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۳

به همت جمعی از فعالان کسب و کارهای مرتبط با بازاریابی آنلاین در ایران و با هدف آشنایی کاربردی صاحبان کسب و کارها با مباحث بازاریابی اینترنتی، کنفرانسی یک روزه به نام «کنفرانس بازاریابی دیجیتال» در تاریخ سه شنبه ۱۲ اسفندماه ۹۳ در مرکز شتابدهی کارآفرینی آواتک برگزار می شود که در آن به طور کاربردی و به همراه نمونه های موفق، عناصر مهم طرح ریزی کمپین های اینترنتی موفق، همچون اصول تبلیغات، محتوا، رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

رشد استفاده از ابزارهای اینترنتی در کشور، از اینترنت پر سرعت گرفته تا شبکه موبایل و گوشی های هوشمند، فرصت های بی نظیری را در اختیار کسب و کارهای ایرانی قرار داده است تا با ابزار موثرتر و سریعتری به مخاطبین خود دست یابند. در سایه این فرصت، کسب و کارهای پیشرو می توانند ارتباط و تعامل با مخاطبان و در نتیجه بازاریابی خود را توسعه دهند، اما استفاده از این فرصت، به علت نبود دانش، ابزار و دانش استفاده از ابزار، نزد مدیران کسب و کارها، با چالش های بسیاری رو به رو شده است.
شایان شلیله، دبیر این کنفرانس در زمینه اهمیت برگزاری این کنفرانس و نقش آن در توسعه علوم کاربردی بازاریابی اینترنتی گفت: «در کشور ما، کنفرانس ها و برنامه های آموزشی بسیاری در راستای پاسخ به نیاز مدیران کسب و کارها در زمینه بازاریابی آنلاین برگزار شده است، اما بسیاری از این رویدادها به چرایی و ضرورت به کارگیری بازاریابی آنلاین و کمتر به آموزش الگوهای تکثیرپذیر و کاربردی در کسب و کارهای ایرانی پرداخته اند. ما در این کنفرانس تلاش داریم افرادی که به اهمیت و ضرورت به کارگیری بازاریابی دیجیتال آگاهند را به الگوها و ابزاری سریع و کارآمد مجهز کنیم؛ الگوها و ابزارهایی که بتواند به سرعت به کار گرفته شوند و اثربخشی آنها ارزیابی شود.»
در این کنفرانس علاوه بر شایان شلیله، بنیانگذار شبکه تبلیغات (Anetwork)؛ مجید کثیری، بنیانگذار اخبار رسمی؛ حسین موسوی، مدیر ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات؛ غزل شیشوانی، مدیر محصول در شرکت سرآوا پارس؛ ندا گلشن، مدیر تیم طراحی در سرآوا پارس؛ نیکی آقایی و رامین جابری، کارشناسان شبکه های اجتماعی، فرید اسدی، کارشناس تحلیل و بهینه سازی؛ پویان وحیدی، طراح بنر و صفحات فرود اینترنتی و نیما مبارکی و محمد عربگری، مشاوران طراحی کمپین؛ به ارائه آموزش هایی اجرایی خواهند پرداخت.
اولین کنفرانس بازاریابی دیجیتال، روز سه شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۳، در سالن آمفی تاتر مرکز شتابدهی نوآوری «آواتک»، واقع در خیابان امیرآباد شمالی، پردیس دانشکده فنی دانشگاه تهران، انستیتو مهندسی نفت، طبقه ۵، از ساعت ۹ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد یافت. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کنفرانس می توانند به سایت آن مراجعه کنند.