رونمایی از نسخه جدید ماهنامه پیوست

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳

ماهنامه پیوست در آستانه دومین سالگرد انتشار خود از نسخه آزمایشی سایت جدیدش رونمایی کرد که در آن تلاش شده علاوه بر ارتقای طراحی و تجربه کاربری، قابلیت‌های جدیدی برای هوادارانش ارایه کند.

در نسخه آزمایشی سایت می‌توانید تمامی مطالب سه شماره اخیر ماهنامه بصورت آنلاین و آرشیو پی‌دی‌اف تمامی شماره‌های ماهنامه پیوست را فعلا به شکل رایگان پیدا کنید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند مطالب گذشته و حاضر را بر حسب نویسندگان محبوب‌شان، گفت‌وگوهای پرسر و صدا و پرونده‌های پیوست برای جریان‌های پشت پرده فناوری کشور، مطالعه کنند.

همه این مطالب به ترتیب انتشار در ماهنامه در خدمت شما قرار گرفته است. علاوه بر این موارد، در هر شماره از پیوست، فهرست تعاملی صفحات و موضوعات، امکان دسترسی آسان به مطالب آن شماره را برای شما فراهم می‌کند.


شاید یکی از نکات کوچک ولی جالب این تغییرات افزوده شدن امکان ذخیره مطالب معمولا مفصل پیوست بصورت آفلاین در نرم‌افزار Pocket باشد که امکان جالبی برای مخاطبان الکترونیکی این ماهنامه است.

از چشمان معمولا دانش‌آموخته کاربران پیوست پنهان نیست که در طراحی این نسخه جدید و هرچند آزمایشی کوشش شده است الهامی تعمدی از فضای بصری کم و بیش مینی‌مال خود پیوست گرفته شود. برای مثال تاکید بر ترکیب رنگ سفید پس‌زمینه و آبی لوگو در خود یونیفورم ماهنامه و انتقال آن به سایت امکان تمرکز مخاطبان ماهنامه بر مطالب و تصاویر -که عمدتا به صورت اختصاصی برای خود ماهنامه گرفته یا طراحی‌شده‌اند- را فراهم کرده است.