اپل: در ایران نمایندگی نداریم

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۳

شرکت وقایع‌گستر فارس، مدعی است نمایندگی شرکت اپل را در ایران دارد. اما آی‌تی‌ ایران گزارش داده است که یک مقام ارشد شرکت اپل در گفتگو با این سایت اعلام کرده است این شرکت هیچ ارتباطی با شرکت وقایع گستر فارس ندارد.

آلن هلی مدیر ارشد بخش ارتباطات اپل در خاورمیانه، اروپا و آفریقای این شرکت ( مستقر در دفتر لندن ) در پاسخ به این پرسش آی تی ایران که آیا شرکت اپل ارتباطی با این شرکت ایرانی دارد یا خیر نوشته است: «ما هیچ نوع ارتباطی با شرکت وقایع گستر فارس نداریم. » این شرکت همچنین در جلسه‌ای که با حضور برخی خبرنگاران برگزار کرده فروشگاه محصولات اپل را با سبک و سیاق فروشگاه‌های رسمی اپل در دنیا راه‌‌اندازی کرده است.

آی‌تی ایران گزارش داده برخی شندگان بازار کامپیوتر از برخورد سازمان تعزیرات با واحدهایی خبر داده‌اند که محصولات اپل را بدون گارانتی اصلی به فروش می رسانند. به گفته فروشندگان آن‌ها مجبورند بابت هر محصول مبلغی را برای دریافت گارانتی به این شرکت بپردازند و هولوگرام دریافت کنند.


گفتنی است دو سال قبل نیز اپل در پاسخ به آی تی ایران اعلام کرده بود با هیچ شرکت ایرانی ارتباط ندارد.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. جالبه وقتی این نمایندگی در ایران باز شد من واقعا احساسم این بود درست ، اما این خبر واقعا شوکه ام کرد. عجیبه اما امکان داره
    ایرانیا همیشه از این کارا میکنن.
    همین آدامس های فرش که توی مترو میفروشن همشون توی ایران تولید میشن من خودم برچسباشو دیدم توی چاپخونه بغلیمون چاپ میشه . شاید اینم از این کاراست

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *