فراخوان طرح کارآفرینی بدوفود با مشارکت دانشگاههای برتر کشور

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳

شرکت بدوفود از دانشجویان دانشگاههای تهران، شریف و امیرکبیر دعوت میکند طرحهای خود در زمینه مارکتینگ را به این شرکت ارسال و جایزه دریافت کنند.

شرکت بدوفود این فراخوان کم سابقه را در نمایشگاه کار دانشگاه شریف که در تاریخ هفت مهر برگزار میشود، معرفی میکند و جزییات این طرح در مراسم معارفه جداگانه اطلاعرسانی می‌شود.

دانشجویان تا اواخر مهر فرصت خواهند داشت طرحهایشان را با موضوع هرچه اثربخشتر کردن کسبوکار آنلاین، به این شرکت ارسال کنند. بهترین طرح در اواسط آبان برگزیده میشود و برنده این فرصت را دارد تا در این شرکت به صورت کارآموز به فعالیت مشغول شود تا از نزدیک با مهارتهای کاربردی و عملی کسب و کار آنلاین آشنا شود. علاوه بر این، جایزهای دو میلیون تومانی نیز برای برنده این طرح در نظر گرفته شده است.


این بستر سفارش آنلاین غذا، از ابتدای فعالیت خود به دنبال کارآفرینی بوده و در تیم خود از جوانان با استعداد استفاده میکند. این طرح نیز همسو با اهداف این استارتآپ ایرانی، سندی دال بر دانش محور بودن آن است. در واقع این گونه فعالیتها تمرینی است برای دانشجویانی که در آیندهای نزدیک قرار است وارد محیط کار شوند و مشتاقند تواناییهای خود را عرضه کنند. چنین اقداماتی از جانب شرکتهای بزرگ، انگیزهای ایجاد خواهد کرد تا محیط دانشگاهها پویاتر شده و اعتماد شرکتها نیز به قشر دانشجویانی که هنوز وارد بازار کار نشدهاند بیشتر شود.

بدوفود در خرداد ماه سال ۹۳ به همراه منتخبی از نخبگان ایرانی و دانش آموختگان خارج از کشور، اقدام به راهاندازی کسب و کار آنلاین و کارآفرینی در این حوزه نمودهاست. بازدیدکنندگان از وبسایت، امکان دسترسی به بیش از ۳۰۰ رستوران در تهران و اصفهان را داشته و به راحتی میتوانند از رستورانهای مورد نظر خود، غذا سفارش داده و در آدرس مورد نظر آن را تحویل بگیرند. این شرکت از شروع کار با طرحهای تخفیفی کمنظیر خود سروصدای زیادی در شبکههای اجتماعی به پا کرده است. از طرحهای تخفیف وسوسهانگیزی که این شرکت عرضه کرده میتوان به طرح تخفیف ۹۹ درصدی اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت بدوفود مراجعه کنید.