برگزاری هم‌زمان چهار استارتاپ ویکند در چهار شهر ایران

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۲

 

هفته جهانی کارآفرینی بزرگترین همایش کارآفرینان و مبتکرانی است که با ارائه استارتاپ‌های خود، ایده‌ها را زندگی می‌بخشند، به اقتصاد رشد می‌دهند و گام مهمی در جهت رفاه عمومی بر می‌دارند. به همین مناسبت در شهرهای سرتاسر دنیا استارتاپ ویکندهایی برگزار شد که با هم به رقابت بپردازند. چهار شهر از ایران نیز در این رقابت شرکت کردند.

اصفهان برای دومین بار به میزبانی دانشگاه اصفهان شاهد این رویداد بود. دومین استارتاپ ویکند اصفهان طبق برنامه ساعت ۱۶ روز چهارشنبه آغاز شد و روز جمعه با معرفی تیم ژانگولر به عنوان تیم برتر به کار خود پایان داد. تیم‌های دوم و سوم این رویداد به ترتیب جیب‌بین و کارت هوشمند سلامت هستند.


هم‌زمان استارتاپ ویکند تبریز هم برگزار شد، موسسه تحقیقات استاندارد تبریز برگزار کننده این همایش بود. استارتاپ ویکند در مشهد و تهران نیز روز جمعه با اعلام نتایج تیم‌های برتر به پایان رسید. دانشگاه صنعتی امیرکبیر مجری ششمین دوره استارتاپ ویکند تهران بود. تیم‌های پلیس استور و بیبی اند بیبیز به عنوان تیم‌ اول و دوم و تیم‌های سرویس شاپ و ترژر زون مشترکا تیم سوم اعلام شدند. لازم به ذکر است که برندگان استارتاپ ویکند مشهد عبارتند از تیم اول، VitaMap، تیم دوم، آندرلاین و تیم سوم، LUCID.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *