استارتاپ ویکند تهران پس از ۳ روز به کار خود پایان داد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۱

وبنا – رویداد استارتاپ ویکند تهران امروز با بررسی کارهای تیم های شرکت کننده و انتخاب تیم برتر به کار خود پایان داد. هیات داوران استارتاپ ویکند تهران پس از دو روز تلاش تیم هاش شرکت کننده در این رویداد جهانی٬ ضمن مشاهده ارائه های تمام تیم های شرکت کننده در استارتاپ ویکند پس از بررسی ایده ها و مطرح کردن سوالات خود از تیم های شرکت کننده با انتخاب تیم برتر٬ به این رویداد جهانی که برای اولین بار در تهران برگزار می شود٬ پایان دادند.

 

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در انتهای یک هفته برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا انتهای هفته طی ۵۴ ساعت پروژه هایی را آماده نمایند.

 

استارتاپ ویکند تهران پس از ۳ رقابت ۱۰ تیم با بیش از ۱۲۰ شرکت کنده ساعاتی پیش با اعلام تیم برتر به کار خود پایان داد. هیات داوران استارتاپ ویکند تهران پس از دو روز تلاش تیم هاش شرکت کننده در این رویداد جهانی٬ ضمن مشاهده ارائه های تمام تیم های شرکت کننده در استارتاپ ویکند پس از بررسی ایده ها و مطرح کردن سوالات خود از تیم های شرکت کننده و انتخاب تیم برتر به کار خود پایان داد.

 

این رویداد با حمایت بانک پاسارگاد٬ تالیا٬ سازمان پژوهش های صنعتی ایران ٬ شرکت تیم وی ٬  شرکت پاد٬ شرکت فناپ٬ صندوق سرمایه گزاری شناسا و شرکت خاورزمین سیستم کیش برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر به سایت http://startupweekend.ir و یا http://tehran.startupweekend.org مراجعه کنید.

برای مشاهده ی اتفاق هایی که امروز در استارتاپ ویکند افتاده است و همچنین مشاهد گزارش کل برنامه به آدرس live.startupweekend.ir مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *