ثبت نام در استارت آپ ویکند تهران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۱

 وبنا – استارتاپ ویکند، برنامه آموزشی-تجربی کارآفرینی در بستر اینترنت در سراسر دنیاست که در انتهای یک هفته برگزار می گردد و این رویداد برای اولین بار در ایران در تاریخ ۸ شهریور ۹۱ برگزار خواهد شد.

 

در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا انتهای هفته طی ۵۴ ساعت پروژه هایی را آماده نمایند. در این برنامه جهانی تا بحال بیش از ۴۵ هزار نفر در بیش از ۵۰۰۰ تیم شرکت نموده اند.

 

این برنامه از ساعت ۶ بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت ۸ شب جمعه ادامه دارد. در این برنامه شرکت کنندگان (۷۰ الی ۱۵۰ نفر در ۶ الی ۹ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می گیرند. 

 

در معرفی این برنامه آموزشی آمده “در استارتاپ ویکند ایده های زیادی مطرح می شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت دارد فقط سه چیز است. اجرا، اجرا و فقط اجرا! اگر شما ایده ای در ذهن دارید که به نظر شما بسیار ناب است و ارزش زیادی دارد یا در این برنامه شرکت نکنید و یا ایده خود را در این برنامه مطرح نکنید. ما به ایده ها ارزشی نمی دهیم.”

 

برای اطلاعات بیشتر از این برنامه می توانید به آدرس startupweekend.ir مراجعه کرده و همچنین برای ثبت نام در این دوره آموزشی می توانید به سایت این برنامه در سایت رسمی استارت آپ ویکند به آدرس tehran.startupweekend.org مراجعه کنید.

 

ثبت نام در این برنامه تا اول مردادماه شامل ۱۵ درصد تخفیف می باشد.

 

این برنامه توسط باشگاه وب ایران و شرکت خاورزمین سیستم برای اولین بار در ایران اجرا می گردد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *