وب سایت های برتر ایران سال ۱۳۹۲

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۲

نتایج داوری بیش از ۸۲۰۰ وبسایت ایرانی شرکت کننده در ششمین جشنواره وب ایران، پس از رای گیری مردمی و داوری داوران کارشناس وب ایران، در مرحله نهایی به ۲۰ کاندیدا در هر بخش رسید که در روز پایانی در هر بخش مجددا ۵ وبسایت به عنوان کاندیداهای نهایی معرفی شدند. در نهایت و در بین شور و هیجان بسیار حضاری که از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۹ شب در سالن همایش شهید قندی گردهم آمده بودند، وبسایت های برتر هر گروه معرفی شدند.

نقطه جالب توجه جشنواره امسال، پر بودن سالن همایش در تمام ساعات، در هر دو روز برگزاری جشنواره وب و موبایل بود که این امر حتی مسئولان دولتی حاضر در سالن را شگفت زده کرد.

در مراسم پایانی جشنواره وب ایران که پس از پایان کنفرانس وب، آغاز شد، نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به بیان نگرش دولت جدید به بحث فضای کسب و کارهای آنلاین در ایران پرداخت و ابراز امیدواری کرد کسب و کارهای آنلاین نقش بزرگتری را در رشد اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال ایجاد کنند.


دیگر دولتی سخنران این مراسم، فرانک اسکویی، معاون معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت  بود که در سخنان خود به نقش نماد اعتماد الکترونیکی در توسعه امنیت فضای کسب و کار آنلاین کشور اشاره کرد.

سعید رحمانی،‌مدیر صندوق سرمایه گذاری سرآوا نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود که در حضور معاون وزیر ارتباطات، به جایگاه تجارت آنلاین و پتانسیل های موجود در کشور برای رقابت در حد جهانی اشاره کرد و در صحبت های خود به ضرورت ایجاد بستر مناسب از طرف دولت، همچون معافیت های دولتی برای کسب و کارهای نوپای آنلاین، همچون تجربه سایر کشورهای موفق در این امر اشاره کرد.

پنل آسیب شناسی جشنواره وب نیز از بخش های جذاب این برنامه بود، جایی که منتقدان و برگزارکنندگان این جشنواره در حضور بیش از ۳۰۰ نفر از شرکت کنندگان، دور یک میز به میانداری آرش برهمند، به تبادل نظر و بحث با یکدیگر پرداختند و راههای بهبود کیفیت این جشنواره و ارتقاء آن به جشنواره ای در حد جهانی را بررسی کردند.

شایان شلیله، بنیانگذار جشنواره، محسن ملایری، مدیر کانون کارآفرینی ایران و برگزار کننده امسال جشنواره در کنار حسام آرمندهی، بنیانگذار کافه بازار، از دیگر شرکت کنندگان این پنل پایانی و چالشی بودند. در مقابل منتقدین به بیان انتقادات خود از برخی روشهای اجرایی جشنواره، همچون نوع داوری ها و دسته بندی ها و سایر مسائل آن پرداختند.

در پایان جشنواره نیز و طی مراسمی برندگان برترین سایت های ایرانی در طی جشنواره ششم، در طبقه های «کسب و کارهای نوپا»، «صنایع»، «اطلاع رسانی و محتوا» و «کسب  کار» به شرح ذیل اعلام شدند و تندیس های جشنواره به آنها اهدا گردید:

برگزیدگان مردمی برگزیدگان داوران نام
 

پی سی شیرد

سامانه شارژبوک

شفاجو

دیوار

بیپ تیونز

کلپچ

 

استارتاپ ها

میزبان پایتخت داده پرداز پویای شریف فناوری اطلاعات  

 

 

 

صنایع مرتبط

مجتمع فرهنگی اموزشی علامه طباطبایی موسسه اموزشی وتحقیقاتی دانش سار موسسات اموزشی
صندوق قرض الحسنه تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بانک سرمایه بانک و بیمه
بانک تور و گردشگری (تور لحظه اخری) کویر ها و بیابان های ایران توریسم و هتل داری
رایتل مبین نت مخابرات و فناوری اطلاعات
عسل ۲۴ بدر صنایع غذایی،دارویی،بهداشتی
مجتمع آموزشی و نیکوکاری سازمان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه سازمان های دولتی و عمومی
موسسه صنعتی و کشاورزی ابیاران ایران خودرو صنایع سنگین
انجمن خانم گل فرزند خانواده و کودک  

 

 

 

 

 

اطلاع رسانی ومحتوا

 

برترین های اندروید اپ ریویو کامپیوتر و فناوری اطلاعات
پایگاه اطلاعاتی هیئت الرضا (ع)-محفل بسیجیان و رهروان شهدا مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی دین و معارف
پروژه دات کام دانش نامه پرندگان علم و دانش
سایت احسان خواجه امیری سایت احسان خواجه امیری وب سایت شخصی
نوت اهنگ – جامعه مجازی موسیقی ایرانیان موسیقی ما موسیقی
پرتال شهر مشهد کیش سفری سایت های محلی
وب سایت رسمی هواداران باشگاه یونتوس در ایران جار سایت های خبری
گالری عکس استقلال عکاسان جوان عکاسی
فرهنگ سرای مجازی چلچراغ فرهنگ و هنر
ورزش ۳ ورزش ۳ ورزش بهداشت

سلامت

مینی تونز سی نما سینما و تاتر
ایسام دیجی کالا خرده فروشی انلاین  

 

 

 

کسب و کار

ابی لینک خبرخون سرویس های خبرخوان و گرداوری مطالب
پرداخت الکترونیک جهان پی سامانه پرداخت اینترنتی

Pay line

پرداخت انلاین
لوکی اف تخفیفان خرید گروهی
میهن میل جیب سرویس های انلاین
پرتال استخدامی کشور – شتاب فرنشیز مرجع کسب و کارها
مرجع تخصصی اندروید ایران استادک اموزش انلاین
ایران هتل انلاین(ای هو) ایران هتل انلاین(ای هو) سفر انلاین
تلوزیون اینترنتی ایران گیت آپارات خبر چند رسانه ای
جنگ خان ها شهرنشینان بازی های آنلاین
تخت گاز تخت گاز نیازمندی های تخصصی
۰۰۹۸ شارژ عکس پرینت فروشگاه های اختصاصی
هر ایرانی کلوب شبکه های اختصاصی
توکان درگاه تجاری لوکوپوک نیازمندی های عمومی

 

پس از پایان جشنواره و اهدا جوایز، برندگان طی مصاحبه های اختصاصی با ستاد خبری جشنواره از تجارت آنلاین خود، تجربه پس از کسب رتبه برتر و برنامه های رشد و توسعه خود مطالبی را بیان کردند که در طی روزهای آینده و به طور اختصاصی از طریق پایگاه خبری وبنا منتشر خواهد شد.

شایان شلیله، دبیر علمی جشنواره، در انتهای جشنواره و در گفتگو با ستاد خبری جشنواره ابراز امیدواری کرد که ثمره ماهها کار فشرده تیم اجرایی جشنواره ششم توانسته باشد قدم مثبت دیگری برای رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین در ایران برداشته باشد و از سازمان ها و ارگانهای مسئول نیز خواست تا با حمایت از برندگان و سایر کاندیداهای برتر جشنواره که نماد رشد و بلوغ صنعت وب در ایران هستند، قدم مثبتی در ایجاد انگیزه در این کارآفرینان برداشته شود.

//ستاد خبری جشنوار وب ایران – پایان خبر – اول اسفند ۱۳۹۲//

گفتنی است در مجموع دو روز جشنواره و کنفرانس وب و موبایل ایران بیش از ۱۱ سخنرانی از طرف کارآفرینان و افراد برجسته ای چون هرو کویلیه (Herve Cuviliez ) مدیر عامل شرکت دیوانی، امیر اسماعیل بزرگ زاده، مدیر عامل شرکت کونوی (Conovi)، دنیل بارتل (Daniel Bartel) مدرس تفکر خلاق مبتنی بر کارآفرینی  و فرانک اسکویی، معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت، دن توما (Dan Toma)  مدیر نوآوری شرکت «دویچ تلکام» و از رهبران کارآفرینی اروپا، مجید کثیری، مشاور روابط عمومی و برند و بنیانگذار آژانس رسانه «اخبار رسمی»، سهراب جهانبانی، مدیر اجرایی شرک  MarkaVIP، بزرگترین جامعه فروشگاه های اینترنتی در خاورمیانه، فرشاد نوشادی، نایب رئیس تکنولوژی و استراتژی بانک سامان ایراد گردید و برترین کارآفرینان آنلاین ایرانی نیز تجارب خود را در طی پنل ها و نشست های گروهی در اختیار فعالان وب ایران قرار دادند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *