سخنرانان کنفرانس وب و موبایل ایران اعلام شدند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۲

در این کنفرانس ۲ روزه و در کنار سخنرانی ها، میزگرد های تخصصی نیز تشکیل میشوند تا مباحث روز به بحث و گفتگو کشیده شود.

سخنران های برجسته خارجی و داخلی این رویداد به شرح زیر میباشند:

هروه کویلیز، مدیر عامل شرکت دیوانی. هروه، اولین شرکت خود را در پاریس سال ۱۹۹۹ تاسیس کرده است. بنیان گذار و مدیر عامل گروه دیوانی (Diwanee)، یک پرتال رسانه دیجیتال می باشد که در حال حاضر مسئول چندین وب سایت پربازدید در خاور میانه است، او همچنین سفیر Webby Awards در خاور میانه می باشد.


 

امیر اسماعیل بزرگ زاده، مدیر عامل شرکت کنوی. امیر اسماعیل بزرگی کارآفرین موفقی است که تجربه های متعددی در بومی سازی کسب و کارهای جهانی در منطقه خاورمیانه داشته است. بیشترین تجربه وی در حوزه بازی های آنلاین بوده است. دانش گسترده امیر در حوزه کسب و کارهای اینترنتی و تخصص او در تجاری سازی بخصوص در منطقه خاورمیانه مورد استفاده بسیاری از کارآفرینان قرار گرفته است.

 

دانیال بارتل، کارآفرین، مدرس تفکر طراحی. دنیل بارتل کارآفرین و مشاور موفق آلمانی است. وی شرکت های بزرگ اروپایی را در حوزه های طراحی کسب و کار، تفکر طراحی، استارتاپ ناب و اقتصاد مشارکتی مشاوره داده است.

 

فرانک اسکویی، معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیک. خانم مهندس اسکویی معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت است. مرکزی که متولی توسعه کسب و کارهای بر پایه تجارت الکترونیک در کشور است. ایشان آخرین آمار، اطلاعات و برنامه های آتی این مرکز را در سخنرانی خود با فعالان این حوزه به اشتراک می گذارد.

 

دن توما، مدیر نوآوری دویچ تلکام. دن توما در استارتاپ ها و شرکت های Hi-Tech و اینترنتی در بسیاری از کشورها فعالیت کرده است و یکی از رهبران جامعۀ کارآفرینی در اروپاست. او با درکی کامل از چالش های حوزۀ کسب و کار آنلاین، شرکت های بزرگی را از ابتدا پایه ریزی کرده است. او بعد از اخذ مدرک MBA بیشتر بر روی نوآوری در شرکت های بزرگ تمرکز داشته است.

 

سهراب جهانبانی، مدیر اجرایی MarkaVIP. سهراب هم اکنون مدیر اجرایی (coo) شرکت MarkaVIP، بزرگترین جامعه فروشگاه های اینترنتی در خاورمیانه است. او مسئول افزایش درآمد و توسعه این شرکت است. او بنیانگذار سایت تخفیف گروهی gonabit.com است که توسط livingsocial خریداری شد و به عنوان مدیر فروش و اجرا livingsocial هم سالها فعالیت کرده است. سهراب یک مشاور و سرمایه گذار فعال استارتاپ ها نیز می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام میتوانید به سایت رسمی کنفرانس وب و موبایل ایران مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *