کائسنا بهترین سایت علمی در جشنواره وب

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۸۹

وبنا – صادق جم – «کائسنا» یک نشریه الکترونیکی علمی است که چند روز پیش وارد چهارمین سال فعالیت خود شده است. این نشریه علمی موفق شد تا در سومینجشنواره وب ایران عنوان بهترین سایت علمی کشور را از آن خود کند.

شعار اصلی مجله علمی کائسنا این است که “بیایید دانسته‌هایمان را به اشتراک بگذاریم”.‌ بر همین اساس به عنوان حامی دانش متن باز در ایران شناخته می‌شود که جدیدترین اخبار و مقالات علمی روز ایران و جهان را می‌توان در قالب‌های مختلفی در این سایت مطالعه کرد. مطالب کائسنا در بخش‌های فنی مهندسی، علوم پزشکی، علوم پایه، دانشگاهها و مراکز علمی، سمینارها و همایش‌ها و… که هر کدام شامل زیر مجموعه‌های مختلفی هستند ارائه می‌شوند. گفته می‌شود که این نشریه الکترونیکی ماهیانه به طور میانگین بیش از شصت هزار خبرنامه علمی تخصصی رایگان را برای اعضای خود ارسال می‌کند.

یکی از افتخارات کائسنا و مدیر با کفایتش، جناب آقای مهدی رشیدی کوچی، انتخاب این سایت از سوی اجلاس جهانی جایزه جوانان، بعنوان یکی از سایت‌های منتخب گروه دانش است، که برای جامعه وب ایران، جای بسی مباهات دارد.

علاقمندان به همکاری با کائسنا می‌توانند در این مجله علمی عضو شوند و مقالات، خبرها، سایت‌ها و سایر مطالب خواندنی و آموزنده خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و از طریق حمایت‌های‌شان به هر چه پربارتر شدن این مجله کمک کنند. همچنین این فرصت برای همگان فراهم است تا بصورت رایگان عضو خبرنامه‌های تخصصی کائسنا شوند و آخرین مطالب خواندنی سایت را در ایمیل‌های‌شان دریافت کنند.

 

حامیان سومین جشنواره وب سایت های ایران
 

Styles OLC IranPHP iClub Jahan Data Javan Rayaneh DiGiKala friendfa albasco kaspid rapidworld narbella locopoc arta

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *