سمپادیا بهترین سایت مدرسه ایران در جشنواره وب

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۸۹

وبنا – صادق جم – سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) شامل مجموعه‌ای از مدارسی است که دانش‌آموختگان بااستعداد و نخبه‌ای را پرورش می‌دهد. دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان این مدارس، جامعه‌ی اینترنتی با نام «سمپادیا» راه‌اندازی کرده‌اند که بصورت داوطلبانه توسط اعضای آن اداره می‌شود. این جامعه مجازی شامل بخش‌های مختلفی است:

گروه‌نوشت فارسیوبلاگ گروهی اعضای سمپادیا می‌باشد. در این وبلاگ، از مطالب درسی گرفته تا پادکست و خبرهای گوناگون و خاطرات اعضا منتشر می‌شوند.

تالار گفتگو: مثل همه فروم‌های دیگر، تالار گفت‌وگوی سمپادیا هم به موضوعات مختلفی تقسیم بندی شده است و اعضا ضمن پرسیدن سوالات خود، می‌توانند جواب را از افراد مطلع بشنوند. علاوه بر موضوعات درسی، بحث‌های ورزشی، سرگرمی و حتی خرید و فروش نیز در این تالار برپا است!

نشریه: نشریه سمپادیا، نشریه‌ای است که توسط عده‌ای از دانش آموزان و دانش آموختگان سمپاد منتشر می شود و توسط رابطین در برخی از شهرستان‌ها هم توزیع می‌شود. این نشریه به صورت یک صفحه A4 دو طرفه، منتشر می‌شود و حاوی مطالب متنوع بدون موضوع بندی مشخص است. نسخه‌ی الکترونیکی این نشریه در سایت سپمادیا نیز قابل دسترس است.

از امکانات دیگر سایت سمپادیا، فید یا خوراک بخش‌های مختلف سایت، خبرنامه و شبکه اجتماعی اعضا می‌باشد که از طریق سایت قابل دسترس هستند.

قابل ذکر است که سمپادیا در دومین جشنواره وب ایران، با نظر هیأت داوران به عنوان بهترین سایت مدرسه کشور  انتخاب شده است. امید است که در آینده شاهد ورود سایر مدارس ایران نیز به صحنه وب باشیم.

منبع : بلاگ نوشت

 

حامیان سومین جشنواره وب سایت های ایران

OLC Styles IranPHP iClub Jahan Data JavanRayaneh DiGiKala friendfa albasco kaspid rapidworld narbella locopoc arta hostiran

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *