کانون کارآفرینی ایران، نامزد دریافت جایزه در کنگره جهانی کارآفرینی

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲

اعلام برندگان این جایزه همزمان با کنگره جهانی کارآفرینی ۲۰۱۴ در شهر مسکو صورت می پذیرد.

 

به عقیده جاناتان اورتمن مدیر هفته جهانی کارآفرینی GEW، نامزدهای این جوایز، فعال ترین سازمان های دنیا در توسعه کارآفرینی و ساخت اکوسیستم می باشند که سفیران پیشرویی برای تقویت فعالیت های کارآفرینی در کشور خود می باشند.


 

از میان ۱۴۰ کشور، نمایندگان هفته جهانی کارآفرینی در ۲۵ کشور دنیا به عنوان نامزدهای برتر در ۹ شاخه مختلف برگزیده شده اند. کانون کارآفرینی ایران که در سال گذشته فعالیت های متعددی از جمله استارتاپ ویکند، جشنواره وب و نرم افزارهای موبایل و هفته جهانی کارآفرینی را در کارنامه خود دارد، در ۲ شاخه مختلف نامزد دریافت جایزه است.کشورهای آلمان، انگلستان، قطر و مکزیک از دیگر نامزدهای دریافت این جوایز می باشند.

 

محسن ملایری مدیر اجرایی کانون می گوید در واقع این دستاورد بزرگ برای ایران، مدیون تلاش جوامع فعال کارآفرینی در شهرهای مختلف کشور، کارآفرینان متعهد و مربیان خبره کارآفرینی است که با همت و تلاش های فراوان یکساله تیم اجرایی و مشاوران در کانون محقق گردیده است. در هفته آخر اسفند، نمایندگانی از کانون در این کنگره شرکت خواهند کرد.

 

وی افزود جامعه جوان کشور با قرار گرفتن در مسیر کارآفرینی و هدایت صحیح بر اساس آموزه های نوین کارآفرینی می تواند دستاوردهای اقتصادی بزرگی را رقم بزند، همانطور که این روند در کشورهای همسایه مانند ترکیه به خوبی انجام شده است. بدون شک گام های موثری هم لازم است از سوی بازیگران محیط کارآفرینی از جمله دولت، رسانه ها، مراکز علمی و سازمان های مردم نهاد برای رفع موانع کارآفرینی و بهبود اکوسیستم کارآفرینی برداشته شود تا ظرفیت های موجود شکوفا گردد.

 

متن خبر اعلام نامزدها در کنگره جهانی کارآفرینی ۲۰۱۴

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *