فراخوان ثبت نام در نخستین همایش ملی چابک ایران ۹۲

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۲

حامیان معنوی این همایش که با هدف گسترش و تقویت آموزه‌ها و اصول چابکی در سطوح سازمانی، مناسبات کارِ گروهی و فرآیندهای تولید نرم‌افزار برگزار می‌شود، شورای عالی انفورماتیک، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و سازمان مدیریت صنعتی هستند.

این همایش با شعار «چابک باشید، نه عجول» تلاش می‌کند تا مجموعه‌ای از رهبران صنایع و چابک کارانی که بر روی پروژه‌های واقعی کار می‌کنند را به منظور اصلاح و ارتقاء طرز تفکر و روش‌ها، چه بصورت فردی و چه به صورت سازمانی، در کنار هم جمع کند. شرکت کنندگان در این همایش که ترکیبی از فعالان حوزه‌ی صنعت و دانشگاه خواهند بود، می‌توانند با در کنار هم قرار دادن دانش خود به پاسخگویی به این سوال که چگونه میتوان با تغییرات سریعِ شرایطِ کسب و کار فناوری اطلاعات سازگار شد یا آنرا به نفع شرایط بهتر تغییر داد، کمک کنند.

«همایش چابک ایران ۹۲» محلی برای گردهمایی وسیع رهبران، صاحبان مشاغل، مربیان و اساتید کسب و کار و دانشگاه خواهد بود تا بیش از پیش از تجربیات یکدیگر مطلع شده و آنها را برای آینده بهتر صنعت نرم‌افزار بکار بندند.


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محورهای همایش و نحوه ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت همایش به نشانی http://2014.agile.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن‌های دبیرخانه تماس حاصل فرمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *