گفتگو با مدیرعامل شرکت آرمیتیس، از بنیانگذاران لوکوپوک

لوکوپوک که برای بار اول در سال ۸۲ به عنوان یک حراجی اینترنتی به بازار معرفی (لانچ) شد، به علت آماده نبودن زیرساخت های ارتباطی و تبادل مالی مناسب در آن زمان در کشور، یک سال بعد متوقف شد. پس از ۵ سال در مرداد ۸۷ با تغییرات زیادی بر روی دامنه www.locopoc.com  مجددا لانچ شد.

موفقیت لوکوپوک و در کل، این نوع کسب و کار اینترنتی در جهان، افراد زیادی را به فکر راه انداختن پورتال های تبلیغاتی و جلب و انتشار آگهی انداخت که پس از مدتی چیزی از آن ها به جای نماند. از این میان، لوکوپوک یکی از وب سایت هایی بوده که توانسته است به سود دهی برسد و در جاده رشد گام بردارد.

هدف لوکوپوک توسعه بستری می باشد که کاربران ایرانی در آن بتوانند با آرامش و اعتماد، تجارت خود را در پهنه وب گسترش دهند.

در ادامه توجه شما را به گفتگویم با آقای حمید محمودزاده، مدیر عامل شرکت نرم نگاران آرمیتیس، جلب می نمایم. با این امید که این سری از گفتگوهای تحلیلی با کارآفرینانی مانند ایشان، مفید واقع شود و به کسانی که ایده ای در ذهن دارند اما هنوز درباره آن کاری انجام نداده اند، انگیزه کافی و نگرش درست برای شروع را بدهد.

 

متن کامل این خبر و مصاحبه را در خوشفکری مطالعه کنید

تاریخ انتشار:

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.