خلاقانه‌ترین سایتها و نرم‌افزارهای ایرانی به جهان معرفی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۲

 


نماینده 
WSA در ایران با اعلام این خبر افزود: مطابق زمانبندی رسمی دفتر جهانی WSA، ثبت نام سایت‌ها و نرم‌افزارها برای حضور در پنجمین دوره رقابتها و جایزه ملی دستاوردهای رایانه‌ای در ایران نیز آغاز شده است و تا دوازدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
 
احسان ریاضی اصفهانی، دبیر جایزه ملی دستاوردهای رایانه‌ای (مقدماتی UN WSIS Awardادامه داد: از آنجایی که این جشنواره جهانی زیر نظر سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، آثار به زبان فارسی نیز بدون تغییر میتوانند در آن شرکت داده شوند و لذا فرصتی عالی برای تولید کنندگان برتر محتوای الکترونیکی جهت معرفی توانمندیهای خود و ورود به بازارهای جهانی به شمار می‌رود.
 
وی افزود: در این دوره از رقابتها شاخه‌های جشنواره جهانی تغییرات اندکی داشته است که در جشنواره ملی نیز اعمال شده است به عنوان نمونه شاخه‌های e-Science و e-Learning در هم ادغام شده‌اند و شاخه جدید e-Media & Journalism به رقابتها افزوده شده است.
 
ریاضی در پایان از تمام تولید کنندگان و صاحبان آثار رایانه ای و اینترنتی دعوت نمود تا جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رقابتها در اسرع وقت به سایت http://www.WSA.ir مراجعه نمایند.
 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *