عکس پرینت به جمع حامیان پنجمین جشنواره وب ایران پیوست

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۱

وبنا – سایت عکس پرینت سرویس اینترنتی ذخیره، اشتراک و چاپ عکسهای دیجیتال است که توسط شرکت مهندسی داده بان سامانه از گروه شرکتهای خانه چاپ و طرح ارائه می شود. در پنجمین جشنواره وب ایران، مجموعه عکس پرینت به عنوان حامی طراحی و چاپ حضور خواهد داشت. هدیه ویژه این شرکت به تمام شرکت کنندگان اختتامیه پنجمین جشنواره وب ایران، یک کوپن تخفیف ۳۰ هزار تومانی کتاب عکس می‌باشد.

عکس پرینت، اولین سرویس چاپ اینترنتی در ایران، چاپخانه را به خانه ها آورده است. هم‌اکنون عموم مردم – بدون نیاز به هیچ دانش یا نرم‌افزار تخصصی- می توانند در خانه یا محل کار خود به سادگی عکسهای خود را سفارش چاپ بدهند و یا با عکسهایشان محصولات اختصاصی مثل تقویم، کارت تبریک، کتاب عکس و یا قاب عکس طراحی کنند و سفارش دهند. عکس پرینت با ترکیب سفارش اینترنتی و چاپ دیجیتال، هنر و تکنولوژی را تلفیق کرده است تا چاپ به هر تعدادی – حتی یک عدد- ممکن باشد. این مجموعه مفتخر است که تا کنون به مرز ۱۵۰ هزار عضو رسیده است.

همچنین  مجموعه عکس پرینت کلیه کارهای چاپی پنجمین جشنواره وب ایران را نیز بر عهده دارد. برای مشاهده سایت این شرکت به آدرس www.axprint.com مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *