انتشار تمسخر برخی از کاربران توییتر در پندار، جنجال آفرید

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۱

وبنا – سایت پندار که از قدیمی ترین سایت های ایرانی است چندی است که با ظاهر تازه و فعالیت منظم تر توانسته فعالیت کند. اما دیروز انتشار یک مطلب در این سایت در بخشی از کاربران توئیتر جنجال آفرید.

پیش از این دو مطلب از توییت‌های بهرام رادان و حامد بهداد در پندار منتشر شده بود اما حالا همزمان با انتشار خبر زلزله در تبریز، بخشی از توییت ها به شوخی و تمسخر با این پدیده گذشت تا این که پندار جمعی از این توییت ها را که کلمات ناشایست نداشت در کنار توییترهای تمسخر آمیز و تعدادی دیگر که به درستی نگران مردم آسیب‌دیده بودند، احتمالا به حالت انتقاد از این جو، در یک مطلب به عنوان معرفی اتمسفر توئیتر فارسی پس از زلزله منتشر کرد.

پس از آن که این مطلب منتشر شد، عده‌ای از افرادی که توییت‌هایشان را تمسخر آمیز می‌دیدند، با روند انتشار توییت های عمومی مخالفت کردند و با بمبارات توییتری سایت پندار، الفاظ رکیک به کار بردند.

آنگاه در بعد از ظهر یکشنبه پندار مطلب دوم را منتشر کرد که در آن توضیحاتی درباره مجاز بودن انتشار توییت‌ها (در صورتی که کاربران صفحه خود را عمومی کرده باشند) داد و این را یک عمل مجاز و معمول در رسانه‌های مدرن دانست.

به گزارش وبنا روند فحاشی در توییتر با به کار بردن کلمه پندار همچنان ادامه دارد و معدود افرادی هم در پای مطالب سایت پندار فحاشی می‌کنند.

همچنین برخی دیگر از کاربران توئیتر که از انتشار این توئیت‌ها که تمسخرآمیز بوده‌اند ناراضی‌اند، در توییت‌هایشان گفته‌اند که می‌خواهند به این سایت حمله اینترنتی کنند.

برای مشاهده این مطلب به آدرس pendar.net/story/tabriz_earthquake_2012_1_twitter مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *