صاحبان پایگاه‌های اینترنتی فرهنگی و غیرانتفاعی بیمه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۱

وبنا – معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از رایزنی این مرکز برای بیمه شدن صاحبان پایگاه های اینترنتی فرهنگی و غیر انتفاعی خبر داد.

محمد صادق افراسیابی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با بیان اینکه پایگاه های اینترنتی از نظر تولید محتوا به چند دسته تقسیم می شوند افزود: بر اساس دسته بندی های صورت گرفته، آن دسته از پایگاه های اینترنتی که از نظر محتوایی با رویکردهای وزارت ارشاد مرتبط هستند، از حمایت های این مرکز بهره مند خواهند شد.

این مقام مسوول در مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در همین راستا، توافقاتی با صندوق بیمه هنرمندان به منظور بیمه مدیران مسوول پایگاه های اینترنتی فرهنگی و غیر انتفاعی صورت گرفته است.

افراسیابی در پاسخ به این سووال که آیا حمایت مرکز رسانه های دیجیتال، مدیران مسوول پایگاه های اینترنتی خبری را نیز در برمی گیرد یا خیر؟گفت: مرکز رسانه های دیجیتال، متولی پایگاه های اینترنتی فاقد محتوای خبری است و حمایت از سایت های خبری بر عهده معاونت مطبوعاتی قرار دارد.

معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با بیان اینکه نشریات الکترونیک از طریق معاونت مطبوعاتی حمایت می شوند افزود: نشریات الکترونیک سایت هایی هستند که در فضای اینترنت و فضای مجازی، گزارش، خبر و عکس خبری منتشر می کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *