جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۱

وبنا – همزمان با دهه کرامت (۲۸ شهریورماه تا ۴ مهر ۹۱)، اولین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به مناسبت میلاد با سعادت عالم آل محمّد (ص) حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و همزمان با دهه کرامت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی و جشنواره وبلاگ نویسی رضوی را برگزار می نماید.
این جشنواره که با هدف جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه حضرت امام رضا(ع) ‌در حوزه رسانه‌های دیجیتال و نیز ایجاد جایگاهی سالانه برای ارزیابی محصولات رضوی در حوزه‌ی رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود، تلاش دارد تا از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار فاخر فرهنگی، ادبی و هنری در قالب رسانه‌های دیجیتال مرتبط با فرهنگ رضوی حمایت به عمل آورد.

نرم‌افزارهای رسانه‌ای، پایگاههای اینترنتی، وبلاگ‌ها و صفحات، محتوای تلفن‌همراه، هنرهای دیجیتال، ایده‌های دیجیتالی رضوی، بین‌الملل،و بازی، بخش‌های در نظر گرفته شده برای ارسال آثار به این جشنواره است.

برای مشاهده سایت به www.dmf.farhang.gov.ir مراجعه کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *