دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ایران برگزار می گردد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۰

دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد «دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ایران» را به همراه نخستین دوره «جشنواره نوآوریهای تلفن همراه ایران» با مشارکت طیف وسیعی از متخصصین و فعالان حوزه تلفن همراه در اسفندماه آتی برگزار نماید. 

امروزه کشور ما با داشتن بیش از ۵۰ میلیون نفرکاربر، به عنوان  بزرگترین بازار تلفن همراه خاورمیانه، فرصتهای بسیار زیادی در جهت استفاده از توان بالقوه و بالفعل نیروهای جوان، پویا و خلاق جامعه در رابطه با نوآوری و کارآفرینی در بستر تلفن همراه وجود دارد. 

با توجه به این که مخاطبان کنفرانس خدمات ارزش افزوده، کسب و کارهای بالغ و مدیران و افراد حرفهای هستند و مخاطبان جشنواره نوآوریهای تلفن همراه از فضای کسبوکارهای نوپا، افراد خلاق و نوآور و فضای عمومی جامعه خواهد بود؛ این دو رویداد میتوانند در کنار هم نقش مکمل و مؤثری در شکلگیری اجزای اکوسیستم خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و ارتقای دانش و فرهنگ عمومی ایفا نمایند. 

کنفرانس سال جاری نیز با محوریت موضوعاتی چون: بازار خدمات ارزش افزوده در ایران، اکوسیستم VAS و نقش بازیگران اصلی، خدمات دولتی همراه (m-Government)، سلامت همراه (m-Health)، خدمات بانکی و پرداخت همراه (m-Payment & m-Banking) و ….، با حضور وزیر محترم ICT، مدیران ارشد اپراتورها و کلیه مدیران و کارشناسان صنعت تلفن همراه و شرکتهای VAS کشور همراه خواهد بود.

علاقمندان به کسب ارسال مقاله یا ثبت نام در کنفرانس و برنامههای جانبی آن میتوانند به سایت کنفرانس (www.vasconference.ir) مراجعه نمایند.

 

اعلام جوایز نخستین جشنواره نوآوریهای تلفن همراه ایران

در جریان برگزاری نخستین جشنواره نوآوریهای تلفن همراه ایران، با نزدیک شدن به روزشمار پایانی مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره، با توجه به درخواست مخاطبان و علاقمندان به شرکت در جشنواره، دبیرخانهی جشنواره اعلام کرد که مهلت ارسال آثار تا ۱۵ دی ماه تمدید میگردد. لذا از علاقمندان به شرکت در جشنواره دعوت میشود تا در فرصت باقیمانده طرحهای خود را از طریق عضویت در سایت جشنواره (www.mobileawards.ir) شرکت داده و از مزایای متعدد آن برخوردار گردند.

در ادامه، با توجه به استقبال گسترده ار موضوعات مطرح شده در این جشنواره، دبیرخانه ی این رویداد در راستای حمایت از شرکت کنندگان و ایجاد رقابتی سالم در فضایی مناسب، اقدام به اعلام جوایز در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان برتر این جشنواره کرده است. جوایزی از قبیل iPhone 4S و Galaxy Tab لپ تاپ و جوایز نقدی از جوایز این جشنواره می باشند. لیست کامل جوایز در اینجا قابل مشاهده است.

 

برگزاری دورههای آموزشی برنامه نویسی سیستم عاملهای تلفن همراه توسط دانشگاه صنعتی شریف

دبیرخانه جشنواره نوآوریهای تلفن همراه ایران در راستای برنامههای آموزشی ترویجی و ارتقای دانش و مهارت علاقمندان به برنامه نویسی تلفن همراه، دوره های آموزشی برنامهنویسی در سیستم های عامل مختلف را مانند برنامه نویسی Symbian و Android  و Java را برگزار می کنند. لیست کامل برنامه های آمورشی این جشنواره را در اینجا مشاهده کنید.

 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام به سایت جشنواره (www.mobileawards.ir) مراجعه فرمائید. 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *