رئیس جدید مرکز رسانه‌های دیجیتال منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۰

وبنا – حسن علیزاده، مدیرکل سابق روابط عمومی “وزارت نیرو” به‌عنوان رییس جدید مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معارفه شد. به گزارش «وبلاگ نیوز» دکتر حسن علیزاده صبح امروز به عنوان رییس جدید مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل ساختمان اصلی این مرکز معارفه شد.

حسن علیزاده استاد دانشگاه و دارنده مدرک دکترای علوم سیاسی است و پیش از این سابقه حدود ۶سال مدیریت کل روابط عمومی وزارت نیرو را برعهده داشته و مشاور وزیر نیز بوده است. هم‌چنین سابقه تهیه کنندگی و کارگردانی در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در رزومه وی ثبت شده است.

در متن حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: با توجه به تعهد، توانمندی و شایستگی‌های جنابعالی و نظر به اهمیت و تاثیر رسانه‌های دیجیتال و ظرفیت‌های مختلف فضای مجازی در مقابله با جنگ نرم و جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق با فرهنگ اسلامی و تحقق اهداف فرهنگی نظام، به موجب این حکم به عنوان “مشاور وزیر و رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال” منصوب می‌شوید.

علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا ضمن قدردانی از زحمات پیشین انجام شده در این مرکز، اظهار کرد: ‌اقداماتی انجام شده و فعالیت‌هایی نیز به‌عنوان برنامه در دست این مرکز است که تمایل ما به سمت پیگیری همین موضوعات است هرچند ممکن است در کنار آن تغییر نیرویی صورت بگیرد و یا قوای جدیدی تزریق شود.

پیش از این عیسی زارع‌پور به عنوان رییس مرکز رسانه‌های دیجیتال فعالیت داشت که بنا بر اعلام، به‌منظور ادامه تحصیل استعفا داده‌ بود و حدود ۱۰ روز پیش نیز تودیع شد.

هم‌چنین “نسیم آنلاین” دیروز خبر داد که مهدی صرامی، سرپرست موقت این مرکز به مدیریت روابط عمومی وزارت نیرو منصوب شده است. اما امروز با انتصاب “محمد پیرعلی” به این سمت توسط وزیر نیرو، جابه‌جایی صورت گرفته بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت نیرو منتفی به نظر می‌رسد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *