فارنت دو سالگی خود را با تغییر پوسته خود جشن گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۰

وبنا: پایگاه اینترنتی فارنت (farnet.ir) دومین سالگرد آغاز بکار خود را با تغییر پوسته اصلی خود جشن گرفت.  فارنت یک سایت خبری در زمینه اخبار فناوری اطلاعات است که از تاریخ هشتم آبان ماه سال ۱۳۸۸ آغاز بکار نموده است.

فارنت در مطلبی با اشاره به این موضوع آورده است که : در یک سال گذشته ایمیل‌ها و نظرات بسیاری در خصوص پوسته فارنت از سوی شما دریافت کردیم که در پوسته فعلی سعی بر آن شده تا تمامی این نظرات بکار گرفته شود. در  دو سال گذشته نیز تجربه‌های جدیدی را شاهد بودیم و هر روز بر انتظارات شما از فارنت افزوده شد که انگیزه ما را بالاتر برد و همواره بودند کاربران و البته دوستانی که در این یکسال با نظرات خوب خود ما را یاری کردند.

در ادامه این مطلب آمده است که در یک سال گذشته ۱۰۳۰ مطلب به انتشار رسید و شاهد دریافت ۳۲۹۳ نظر از سوی شما بودیم که آمار ما را به ۱۸۶۲ مطلب منتشر شده و ۵۱۵۳ نظر دریافتی از سوی شما در دو سال گذشته رساند. با برررسی این آمار شاهد رشد ۲۳ درصدی انتشار مطالب و همچنین رشد ۹۶ درصدی (تقریبا دو برابری) تعداد نظرات دریافتی بودیم.

در پوسته جدید فارنت شاهد اضافه شدن امکانات بیشتری نسبت به پوسته قبلی این سایت هستیم و فارنت وعده داده که در روزهای آینده به تدریج این تغییرات را کامل کند. فارنت همچنین نظرسنجی را در این خصوص در صفحه اول خود قرار داده که می‌توانید پس از مشاهده پوسته جدید در آن شرکت بفرمائید.

وبنا تولد دو سالگی سایت فارنت را به تمام کاربران و مسئولین سایت تبریک گفته و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *