مسابقات برنامه‌نویسی بیان برگزار می گردد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰

مسابقات برنامه نویسی بیان در مهرماه برگزار خواهد شد. به گزارش وبنا یکی از ویژگی‌های جالب این مسابقات حضور تعداد زیادی از برگزیدگان مسابقات جهانی برنامه‌نویسی و مدال آوران المپیادهای علمی کشوری و جهانی در کمیته طرح سوال آن است.

این مسابقات که به صورت انفرادی برگزار می‌شود فرصت مناسبی است تا برنامه‌نویسان، خلاقیت، مهارت و سرعت عمل خود را ارزیابی کنند. در این مسابفات، مهارت برنامه‌نویسی شرکتدکنندگان، یعنی توانایی شناخت مساله، طراحی راه‌حل و پیاده‌سازی کامل و دقیق آن با استفاده از یک زبان برنامه‌نویسی به چالش کشیده می‌شود. انتخاب زبان برنامه‌نویسی در مسابقات آزاد است و مرحله اول و دوم آن هر کدام به مدت ۳ ساعت و به صورت آنلاین و مرحله نهایی به صورت حضوری و متمرکز برگزار خواهد شد. سرعت نیز از عوامل مهم در تعیین برندگان این مسابقه است. کسانیکه به سوالات مطرح شده در زمان کوتاه تری پاسخ دهند امتیاز بالاتری خواهند گرفت و در مجموع ۱۰۰ نفر به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد.

مسابقه آزاد و دانشجویی ساعت ۹:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴ مهرماه و مسابقه دانش آموزی ساعت ۲ بعد از ظهر روز ۲۱ مهرماه برگزار خواهند شد. به برگزیدگان هر مرحله نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت contest.bayan.ir مراجعه کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *