بلاگفا onlines.ir را فیلتر کرد.

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۸۵

سایت وبلاگ نویسی بلاگفا که در چند ماه پیش آدرس سایت Persianweblog را فیلتر کرده بود، در اقدام دیگری آدرس سایت http://www.onlines.ir را نیز فیلتر کرده است.

سایت آنلاینز در زمینه ارائه سرویس های جانبی (مانند کد های جاوا اسکریپت، قالب وبلاگ، لینک باکس، خبرنامه) به وبلاگ ها فعالیت دارد که با فیلتری که بلاگفا در مورد این سرویس انجام داده است ، وبلاگ نویسان بلاگفا دیگر قادر به استفاده از امکانات سایت آنلاینز در وبلاگ خود نخواهند بود.

علت فیلتر کردن سایت آنلاینز توسط بلاگفا، ارائه کدی برای حذف تبلیغات بلاگفا در این سایت ذکر شده است. اما با توجه به اینکه سایت آنلاینز کد مربوطه را از روی سایت خود حذف کرده است، سایت onlines.ir همچنان در فیلترینگ بلاگفا به سر میبرد.

این اولین بار نیست که بلاگفا آدرس یک سایت را در وبلاگ های کاربران فیلتر میکند.حدود سه ماه گذشته بلاگفا سایت پرشین وبلاگ و همچنین جستجوگر dahio را را نیز در وبلاگ های کاربران فیلتر کرد و دسترسی کاربران این سایت را به سرویس های پرشین وبلاگ و Dahio قطع کرد.

نویسنده : حسین شرفی مدیر سایت http://persianweblog.com

به گزارش وبنا سایت Onlines.ir در این خصوص اعلام کرده است که همچنان در لیست کلمات فیلتر شده ی بلاگفا قرار دارد. و هم اکنون در حال مکاتبه با بلاگفا، برای حل این مشکل هستند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *