اطلاعیه مهم سایت www.olc.ir

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۸۵

امروز در حال بازدید از جشنواره با کمال تعجب متوجه شدیم که یکی از شرکت کنندگان در سایت خود به آدرس www.slrc.ir از جملات و مطالبی که بیش از ۵ سال است سایت OLC از آنها به عنوان معرفی اهداف خود استفاده می کند عینا و بدون هیچ گونه تغییر کپی برداری کرده است.

جالب اینجاست که این دوستان از نام مرکز تحقیقات در پیشوند موسسه خود استفاده می کنند. پرسش ما این است که این چگونه مرکز تحقیقاتی است که تمام مطالب سایت خود را کپی برداری کرده است ؟؟

آیا این گونه روش ها درست است، که با سوء استفاده از نام و مطالب مشابه، و همانند سازی تبلیغات، با شرکت های همکار رقابت کنیم ؟

ضمن اینکه سایت www.olc.ir حق خود را برای هر گونه اقدام قانونی در این خصوص محفوظ می دارد در این اطلاعیه فقط از این همکاران جدید و تازه کار دعوت می کند که نسبت به اصلاح مطالب در سایت خود در شکل و ظاهر محتوا و همچنین حذف این گونه نوشته ها و عبارات سریعا اقدام نمایند.

سایت مذبور از عنوان “اولین مرکز آموزش زبان انگلیسی مجازی” به عنوان یکی از شعار های خود استفاده کرده و این در حالی است که سابقه فعالیت از سال ۲۰۰۱ در اینترنت مشخص می باشد. شما که سایت خود را در تاریخ ۲۶ September 26 2006 ثبت کرده اید چگونه ادعای فعالیت به عنوان اولین را دارید. ؟؟؟
OLC از ورود رقبای جدید به بازار IT ایران هیچگونه واهمه ای ندارد و در این زمینه خود را پدر و متولی امر نمی پندارد. اما به هیچ وجه رقابت ناسالم را هم نمی پذیرد و با این گونه روش های غیر اخلاقی و غیر حرفه ای بشدت مبارزه می کند.

در این میان برخی از موسسات فقط با تغییر کاراکتر اول OLC و تکیه بر روش های غیر از آموزش مجازی و الکترونیکی زبان انگلیسی نه تنها کمکی به این امر در جامعه نمی کنند، بلکه با تکیه بر روش های غیر مرسوم و غیر علمی و با شعار های عامه فریبانه مانند آموزش زبان انگلیسی در خواب و آموزش زبان انگلیسی با کمک ضمیر ناخود آگاه از نام و سابقه ۲۶ ساله OLC سوء استفاده می کنند.

OLC از کمک به تمام افراد و موسساتی که تمایل دارند در زمنیه آموزش مجازی فعالیت کنند دریغ نمی کند و آمادگی خود را برای ارائه تجربیات جهت توسعه جامعه مجازی و آموزش الکترونیک در ایران اعلام می دارد.

توجه شما را به چند نمونه از این کپی برداری ها جلب می کنیم.

متن اصلی در سایت http://www.olc.ir : ما این امکان را برای شما بوجود آورده ایم تا زبان انگلیسی را با استفاده از جدید ترین سیستم آموزشی که هم اکنون در تمام دنیا تدریس می گردد با صرف کمترین هزینه و وقت بیاموزید
متن کپی شده توسط سایت کپی بردار: ما این امکان را برای شما بوجود آورده ایم تا زبان انگلیسی را با استفاده از جدید ترین سیستم آموزشی که هم اکنون در تمام دنیا تدریس می گردد با صرف کمترین هزینه و وقت بیاموزید

جالب اینجاست که در این پاراگراف دوستان در سایت خود هیچ گونه تغییری در متن کپی شده از سایت OLC نداده اند و این متن را عینا در سایت خود کپی کرده اند.

متن اصلی در سایت OLC: پس از ثبت نام، پکیج آموزشی آنلاین شامل کتاب،CD و … برای شما ارسال می گردد و شما می توانید با مطالعه مواد درسی در هر ساعت از شبانه روز با استاد راهنما تماس گرفته و از وی در خصوص سوالات و اشکالات درسی خود کمک بگیرید.
در هر کجای ایران که هستید زبان انگیسی را در محل کار و یا محل زندگی خود بصورت آموزش از راه دور ( E-Learning ) با هزینه ای مناسب و در مدت زمانی کوتاه با جدید ترین متد آموزشی دنیا بیاموزید و در پایان موفق به اخذ مدرک تافل گردید.

متن کپی شده در سایت کپی بردار: پس از ثبت نام، پکیچ آموزشی آنلاین شامل کتاب،CD و … برای شما ارسال می گردد و شما می توانید با مطالعه مواد درسی وحضور در کلاس مجازی در هر ساعت از شبانه روز با استاد راهنما تماس گرفته و از وی در خصوص سوالات و اشکالات درسی خود کمک بگیرید..
در هر کجای ایران که هستید زبان انگیسی را در محل کار و یا محل زندگی خود بصورت آموزش از راه دور ( E-Learning ) با هزینه ای مناسب و در مدت زمانی کوتاه با جدید ترین متد آموزشی دنیا بیاموزید و در پایان موفق به اخذ مدرک تافل گردید.

متن اصلی در سایت OLC: پس هم اکنون اقدام کنید و به خانواده بزرگ OLC در سراسر دنیا بپیوندید
شعار کپی برداری شده در سایت کپی بردار: پس هم اکنون اقدام کنید و به خانواده بزرگ SLRC بپیوندید

به امید روزی که تمام پدید آورندگان آثار هنری، علمی و ادبی بتوانند بدون نگرانی از کپی برداری مطالب فعالیت خود را ادامه دهند.

با تشکر
مدیر سایت OLC
شایان شلیله

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *