مدیر عامل و سردبیر سیاسی سایت ایرانیوز بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۸۵

وبنا – نقل از خبرگزاری کار ایران : مدیرعامل و سردبیر سیاسی «ایرانیوز» در آخرین ساعات شب گذشته (پنج‌‏شنبه شب) بازداشت شدند. به گزارش خبرنگار “ایلنا”، به دنبال انتشار فیلمی توسط ایرانیوز، مربوط به حضور” رحیم‌‏مشایی”- معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در مراسمی که گفته می‌‏شود زنان بی‌‏حجاب ترکیه‌‏ای در آن اقدام به رقص و آواز کرده بودند، “میثم زمان‌‏آبادی”- مدیر عامل و “محمد زمردیان”- سردبیر سیاسی ایرانیوز http://www.iranews.org بازداشت شدند.
بر اساس این گزارش، حوالی نیمه شب پنج‌‏شنبه، فردی در تماس با مدیرعامل ایرانیوز مدعی شد، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که به تازگی از سفر ایتالیا بازگشته است، قصد دارد در خصوص فیلم منتشر شده از سوی ایرانیوز با وی در محل دفتر این رسانه ملاقات و گفت‌‏وگو کند که پس از حضور مدیرعامل و سردبیر سیاسی ایرانیوز در محل دفتر این رسانه، عده‌‏ای از مأموران با مراجعه به دفتر ایرانیوز مبادرت به بازداشت این دو تن کردند.
آخرین خبرها حاکی است پس از انجام تحقیقات اولیه، ساعتی پیش مأموران به همراه” میثم زمان‌‏آبادی” به دفتر ایرانیوز مراجعه کردند تا آنچه را که گفته می‌‏شود اسناد مربوط به انتشار فیلم مورد اشاره است را جمع‌‏آوری کردند و سپس مشارالیه را به بازداشتگاه‌‏ بازگرداندند.
همچنین در حال حاضر رایزنی‌‏هایی در حال انجام است که انتظار می‌‏رود بر اساس این رایزنی‌‏ها، دلایل بازداشت مدیرعامل ایرانیوز و سردبیر این رسانه مشخص و در صورت امکان، زمینه آزادی این دو تن فراهم شود.
پایان پیام / کد خبر در ایلنا : ۳۸۱۳۶۲

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *