سایت والس در فرهنگسرای هنر

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۸۵

وبنا – در نهمین نشست از سلسله نشست‌های نقد ادبی سایت اینترنتی والس ، در روز یکشنبه ۶ اسفند‌ماه سال جاری کتاب‌های «دیلماج» و «زنی با چکمه‌ی ساق بلند سبز» مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند.
مجموعه داستان «زنی با چکمه‌ی ساق بلند سبز» نوشته مرتضی کربلایی‌لو است. این کتاب را برای اولین بار نشر ققنوس در سال جاری منتشر کرده است. منتقدان این کتاب سجاد صاحبان‌زند، نویسنده و روزنامه‌نگار و همچنین مریم عباسیان، منتقد ادبی خواهند بود.
کتاب «دیلماج» نوشته حمید‌رضا شاه‌آبادی است و این کتاب را نیز نشر افق در سال جاری منتشر کرده است. دکتر پروین سلاجقه، استاد دانشگاه و امیر احمدی آریان، منتقد و نویسنده با حضور در این نشست به نقد و بررسی این کتاب خواهند پرداخت.
نویسندگان این دو کتاب نیز در این نشست حضور خواهند داشت.
این سلسله نشست‌ها با همت سایت ادبی والس http://www.valselit.com و جایزه روزی روزگاری برپا می‌شود و به بررسی و نقد کتاب‌های رمان و مجموعه داستان‌ منتشره در سال ۱۳۸۵ اختصاص دارد.
نهمین نشست نقد ادبی “والس” و “روزی روزگاری” روز یکشنبه ۶ اسفندماه سال جاری ساعت ۱۸-۲۰ در فرهنگسرای هنر (ارسباران) به آدرس سید‌خندان، خیابان جلفا برگزار خواهد شد. حضور در این نشست برای علاقه‌مندان آزاد است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *