جشن تولد BlogSky بزودی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۸۶

وبنا – نخستین گردهمایی وبلاگ نویسان به مناسبت شروع پنجمین سال فعالیت بلاگ اسکای blogsky بزودی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی بلاگ اسکای ، در اولین برنامه جمعی و رسانه ای بلاگ اسکای تاریخچه و برنامه های آتی این سرویس دهنده وبلاگ فارسی معرفی و اعضا با مدیران این فضا از نزدیک آشنا می شوند.
بنا بر این گزارش ،کمک به آسان سازی سرویس وبلاگ فارسی ،کمک به ترویج فارسی نویسی در وب، کمک به رشد رسانه وبلاگ در ایران ، ایجاد فضای تعامل و هم اندیشی میان بلاگرهای ایرانی و خصوصا اعضای بلاگ اسکای ، فراهم آوری شرایط مناسب برای حضور مدیران بلاگ اسکای در میان بلاگرها و تعامل مستقیم جهت ارائه سرویس‌های مناسب، شناسایی بلاگرهای توانا و کوشای بلاگ اسکای و ایجاد زمینه تقدیر و تشکر از اعضای فعال از جمله اهداف بلاگ اسکای و همچنین برنامه های آن در این مراسم است.
بلاگ اسکای به مناسبت تولد خود وبلاگ جدیدی با عنوان http://birthday.blogsky.com ایجاد و آن را برای نظرات مخاطبان و ارتباط بیشتر با آنها مهیا کرده است . در این وبلاگ گروهی اعضای بلاگ اسکای می‌توانند به اظهار نظر در خصوص این سرویس‌دهنده و نیز برنامه جشن تولد بپردازند.
بیستم فروردین ماه ۸۲ بلاگ اسکای متولد شد و اکنون درحالی شروع پنجمین سال فعالیت خود را جشن می گیرد که رشد و گسترش وبلاگ‌نویسی به زبان فارسی توانسته فرهنگ و زبان ایرانی – اسلامی را در فضای شبکه جهانی اینترنت زنده نگهدارد.
لازم به ذکر است برنامه زمانبندی و محل برگزاری مراسم متعاقبا اعلام می شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *