ویژگی های جشنواره ملی رسانه های دیجیتال از زبان مدیر بلاگفا

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۶

وبنا – ایجاد بستری مناسب برای شناخت ابعاد مختلف پدیده وبلاگ به عنوان رسانه‌‏ای پویا و مردمی را می‌‏توان یکی از اهداف مهم جشنواره ملی رسانه‌‏های دیجیتال تعریف کرد.
به گزارش ایلنا، به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره ملی رسانه‌‏های دیجیتال و نرم افزارهای چند رسانه‌‏ای، علیرضا شیرازی، مدیر سرویس اینترنتی بلاگفا، گفت: یکی از خصوصیات مهم وبلاگ‌‏ها ثبت دیجیتالی تاریخ، رویدادهای اجتماعی و سیاسی و نظرات و انتظارات مردم است.
مدیر سایت اطلاع رسانی پارسیک، افزود: جشنواره‌‏ای که توسط دولت راه‌‏اندازی شده در واقع گامی مثبت برای هویت بخشیدن به فضای وب و به رسمیت شناختن فضای مجازی از سوی بخش دولتی است.
مدیر بلاگفا، در خصوص لزوم آماده‌‏سازی بسترهای فرهنگی مناسب برای استفاده از رسانه‌‏های دیجیتال در کشور، یادآور شد: فضای مجازی و اینترنت یکی از مهمترین محیط‌‏های تبادل و شناخت فرهنگ‌‏ها است که نقش آن در آینده نیز بیشتر خواهد شد.
وی، گفت: از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولی چنین جشنواره‌‏ای است انتظار می‌‏رود که از بعد فرهنگی به خصوص زبان و خط فارسی در وب ، توجهی ویژه به تولیدات رسانه‌‏های دیجیتال و نرم افزارهای چندرسانه‌‏ای داشته باشد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *