نخستین نشست رسمی پایگاههای مجازی موسیقی کلاسیک ایران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۶

وبنا – شیراز – نخستین نشست رسمی پایگاههای مجازی موسیقی کلاسیک ایران از دقایقی قبل در سالن “سبز کوچک” آبنوس شیراز آغاز به کار کرد .
مدیر اجرایی این برنامه در حاشیه مراسم افتتاح این نشست با بیان اینکه در این همایش اعضای جامعه مجازی پایگاه های مذکور حضور دارند افزود : نام نویسی برای شرکت در این برنامه که از دی ماه سال گذشته آغاز شده بود، به مدت یک ماه ادامه یافت و طی این مدت حدود ۴۰ نفر از نویسندگان و صاحبان پایگاه های مجازی اطلاع رسانی و وبلاگ های موسیقی از سراسر کشور آمادگی خود را برای حضور در این نشست اعلام کردند .
عبدالرضا زارعی خاطر نشان کرد : در این برنامه، چهار نشست تخصصی با سخنرانی چند تن از پژوهشگران، صاحبان پایگاه های مجازی و وبلاگ های موسیقی در طول یک روز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد : همچنین یک نشست با عنوان ” جلسه هم اندیشی پایگاه های اطلاع رسانی موسیقی” برای تدوین و تبیین اهداف این همایش نیز در کنار مجموعه تاریخی تخت جمشید برگزار می شود.
مدیر اجرایی این نشست یادآور شد : دکتر “مسیح افقه ” از شاگردان استاد فرامرز پایور و محقق موسیقی و همچنین “علی رضا میر علی نقی” از دیگر محققان و پژوهشگران به نام این عرصه از مهمانان ویژه این نشست سه روزه هستند که در طول مراسم برای حاضران سخنرانی خواهند کرد .

به نقل از خبرگزاری مهر

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *