هفتان دو ساله شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۸۶

وبنا – سید رضا شکرالهی مدیر سایت هفتان در خصوص دومین سال فعالیت سایت خبری گروهی هفتان در وبلاگ خود در مطلبی به عنوان “فقط چهار نکته” می نویسد.

یکم: سپاسگزاریِ بسیار از دو همکاری که برای نگاه‌بانیِ محتوایی و زبانی هفتان، بی‌دریغ مایه می‌گذارند و کمک‌ام می‌کنند، و از سر بزرگواری و برای پرهیز از حاشیه‌ها، حتا حاضر نیستند نام‌شان علنی شود.

دوم: هفتان به چند امکان مهم تازه و نیز چند تغییر شکلی و فنی نیاز دارد. چندین ماه است که برای این امور فکر کرده‌ایم. ولی هفتان، هم‌اکنون، به دلیل نداشتن اسپانسر مالی و کم‌داشتنِ آگهی، نیمی از هزینه‌های فنی و انسانی خود را هم تأمین نمی‌کند. همین که امکان مالی‌اش فراهم شود، این تغییرات انجام خواهد شد. البته اگر فشار مالی آن قدر نشود که هفتانِ کنونی هم از دست برود.

سوم: عضوگیری هفتان تا زمانی دیگر ممکن نیست. تا آن زمان، اگر عضو هفتان نیستید و می‌خواهید لینکی را در هفتان منتشر کنید، می‌توانید آدرس و توضیح خبر را به info@haftan.com ایمیل کنید.
چهارم: مخاطبانِ هفتان چهار دسته‌اند: طیفی از وبلاگ‌نویسان و وبگردان حرفه‌ای که در حوزه‌ی فرهنگ و هنر فعال‌اند یا به این حوزه علاقه دارند. گروه دیگر، شمار قابل توجهی از اهل فرهنگ و هنر و ادبیات، که هفتان را بهترین سایت می‌دانند برای پرهیز از اتلافِ وقت در وبگردی و یافتن مطالبِ دلخواهِ تازه. و گروه سوم (روزانه بین یک تا دو هزار نفر) بازدیدکنندگانی که در جست‌وجوی موضوعی خاص در حوزه‌ی فرهنگ و هنر، از بایگانی پر و پیمانِ هفتان (با رتبه‌ی بالایی که در سایت‌های جست‌وجو یافته) سردرمی‌آورند. و گروهِ کم‌شمارِ چهارم، شامل دو دسته: جست‌وجوگرانِ نابلدی که به مقصد نمی‌رسند، و کسانی که برای سرکشی و وارسیِ دایمیِ هفتان حقوق می‌گیرند! توجهِ همیشگی ما به جامعه‌ی مخاطبی با این تنوع، شیوه‌ی اداره‌ی هفتان را با «ظرافت» و «مقاومت» و «خویشتن‌داری» و «سختیِ بسیار» به شکل کنونی درآورده، و من و همکاران‌ام از آن راضی هستیم.

وبنا نیز ورود سایت هفتان http://www.haftan.com را به دومین سال فعالیت خود تبریک می گوید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *