تحلیل ITonline از نسخه جدید میهن بلاگ

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۸۶

وبنا – سایت میهن بلاگ پس از چند ماه نسخه شماره ۴ خود را که با تکنولوژی آژاکس کار می کند راه اندازی کرد. اما نسخه جدید پس از چند ساعت از راه اندازی قطع و مجددا نسخه قبلی سایت برای کاربران نمایش داده شد. در ادامه بخش از تحلیل سایت ITonline در خصوص نسخه جدید میهن بلاگ را مشاهده خواهید کرد.

پس از ماهها انتظار ، بالاخره چشممان به جمال نسخه جدید (چهارم به روایت خودشان) میهن بلاگ روشن شد. آنها که از ابتدا با ما همراه بودند میدانند که این وبلاگ ، ابتدا بر روی سرورهای میهن بلاگ قرار داشت و از روزهای اول سال ۱۳۸۶ بدلیل کثرت مراجعه کنندگان ، قطعی های مکرر در سرویس میهن بلاگ و نداشتن برخی امکانات با WordPress تولد دوباره ای یافت.اگرچه مصائب و مشکلات بسیاری برای میهن بلاگ اتفاق افتاد که اما با تمام این احوال هنوز هم پیگیر اخبار و اتفاقات این سرویس محبوب وبلاگ نویسی ایرانی هستم.

صحبت از نسخه جدید میهن بلاگ از روزهای ابتدایی تابسنان ۸۵ مطرح بود و شاید علاوه بر درگیری های درسی برنامه نویس آن ، مشکلات پیش آمده را هم بتوانیم در این تاخیر ۱۵ ماهه مقصر بدانیم. اما نسخه جدید سایت ، به خوبی از AJAX استفاده می کند و همانگونه که مدیران سایت هم گفته اند ، در این نسخه کاربران خانگی که از اینترنت Dialup استفاده می کنند هم درنظر گرفته شده اند.مهمترین قابلیتی که در این نسخه اضافه شده است ، امکان مدیریت بیش از یک وبلاگ در یک پانل مدیریتی است.یعنی دیگرشما مجبور نیستید برای ایجاد یک وبلاگ جدید تمام فرآیند ثبت نام را از ابتدا طی کنید .تنها چیزی که نیاز دارید داشتن یک حساب کاربری در میهن بلاگ است تا به تعداد نیازتان وبلاگ بسازید.

برای مشاهده کامل ماین مقاله به آدرس http://itonline.ir/?p=270 مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *